Capitolul 45

8.6K 364 43
                                    


Am luat masa cu parintii lui David care, după părerea mea sunt GENIALI!!! Se completeaza unul pe altul perfect. Annabell e dulce, drăgăstoasă si blandă, iar Ian e capul familiei. E respectat de toti, strict, dar daca ajungi sa il cunosti iti dai seama ca are un suflet de milioane.

Am intrat pe usa apartamentului meu, cu David pe urma mea.

-Iubito, sti ce zi e maine?

-Da! Sambata!

-Ce data?

-14 februarie.

-Si ce zi sarbatorim pe 14 februarie?

-Valentine's day! Era sa uit!

-Imi pare rau sa te anunt, dar eu iti voi da cadoul azi.

-Okaaaay....

-Inchide ochii!

-Um... bineee...

-Să nu trisezi!

-Eu? Niciodata!

-Bun. Deschide-i!

Pe pat era o cutie mare, cu numele meu pe ea.

-Cutia asta o vei deschide in seara asta la ora 20:00. Acum, iti faci bagajul, si te pregatesti. Mai ai doar 4 ore.

-Dar unde mergem?

-Surpriză!

-Pai si ce haine imi pun?

-Mai subtiri. Dar nu exagerat de subtiri sau transparente că intru-n comă!

-Bine!

-La ora 20:30 vin după tine.

-Bun. Te iubesc!

-Si eu!

Mi-am facut bagajul, si uite-asa s-a facut ora 19:58. Decid ca ar fi bine să merg sa ma pregatesc.
Ma indrept spre cutie cu pasi mici, si cu o oarecare emotie.

Deschid cutia si inauntru se afla o camasa, o pereche de pantaloni scurti, si niste accesorii. Le scot pe toate, dar două foi de pe fundul cutiei imi atrag atentia. Le iau si le intorc, pentru a vedea ce scrie.

Bilete de zbor. Destinatie: PARIS.

-Yeeeeeeeeeeey! urlu ca nebuna prin casa.

Las biletele si incep sa ma pregatesc. Mai am doar 30 de minute.

Doar "PRIETENI" Volumul I  *IN CURS DE EDITARE*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum