În pauza de prânz,am mers cu Ariana spre cantină, mâncarea de acolo este destul de comestibilă,pot zice.
-Deci, nu-l înghiți pe tipul cel nou? Bunăciunea aia micuță și arogantă,huh? mi se exprima ea cu o nota teatrală,după care o lovesc ușor cu cotul și începem să chicotim.
-Nu,nu-l suport. Îi răspund la întrebare cu un ton grav aproape serios. Nici măcar nu înțeleg ce i-am făcut de se comportă atât de indiferent.
Și da, de când l-am cunoscut lumea mea a luat-o la vale. Monotonia cu care mă exalta propria viața acum e un șir de noi evenimente și întâmplări care-mi macină luciditatea.
Ariana a fost chemată în sala de teatru pentru a discuta despre un proiect,astfel părăsiundu-mă.
Iar eu,ca de obicei, mă îndrept spre locul meu preferat din încăpere și rămân destul de perplexă când, la masă, la masa mea se afla acea blondă din misteriosul grup al noilor elevi.
Nu știam ce să fac, să merg spre acel loc sau să fac cale întoarsă și să ma așez lângă altcineva?! Și în momentul în care eram hotărâtă să fac o rotire de 90 de grade, blonda mă cheamă cu un zâmbet inocent.
-Bună,Kat! Eu sunt Alice , numai ce m-am mutat în oraș. Haide, ia un loc.
-Bună! Adaug destul de îngândurată și ma așez lângă fata care mă intimidează,într-un fel prin perfecțiunea de care dă dovadă.
-De unde mă știi?
- Ești colega lui Peter,nu? Mi-a spus ceva despre tine,plus că te-am observat încă de la căzătura de pe hol, adaugă foarte amuzată. Apropo, el este fratele meu.
Am fost puțin surprinsă auzind acest detaliu, față de el, Alice este o persoană mult mai agreabilă.
-Îmi pare sincer rău că trebuie să împarți același ADN cu o astfel de persoană. Îi exprim sincerele mele regrete după care mă uit spre masa în care era poziționat idiotul.
Se uita, ciudat, dar se uita cu un interes feroce.
Alice a început să râdă distrăgându-mi atenția.-Hei, vineri dau o petrecere la mine și mă întrebam daca ai vrea să vi. Poți să o aduci și pe roșcată dacă vrei.
-Nu știu ce să zic, îi mărturisesc indecisă.
-Haide, o să fie super! Și îmi cuprinde mâinile într-o strânsoare lejeră,așteptând nerăbdătoare răspunsul meu.
-Bine, cred că o să vin.
-Super! O să-ți zic joi locația.
-Ok. Și când se pregătea să-mi comunice niște lucruri, ceilalți se ridicară de la masă și se îndreaptară spre noi. Bruneta îi face un semn prin care îi spune că trebuie să plece.
Zâmbetul de pe față îi dispare, și după postura rigidă se poate concluziona că s-a întâmplat ceva.Fapt care m-a făcut să mă gandesc la situatia urgenta pentru care acestia au solicitat prezenta lui Alice.
Ceilalți se apropie de masă, eu neștiind cum să reacționez.
-Deci, să vă fac cunoștință.Spune Alice destul de entuziasmată.El este Jack iubitul meu.
Acela fiind brunetul bine-făcut,pe care îl observasem la masa cu ceilalti.-Hei, spune el ridicând 3 degete în semn de salut iar eu exprim un zâmbet sincer.
Dupa care Alice continuă.
-Ea este Kim!
Fata se uită ciudat la mine, într-un fel analizându-ma , fapt pe care l-am constatat la majoritatea persoanelor de aici după care lăsând la iveala un zâmbet.