Tanitim

123 12 2
                                    

Minna konnichiva telefondan yazdigim icin yazim yanlislari olabilir. O yuzden kusura bakmayin. Bolumler 1 Ocakta yayinlanmaya baslayacagim vote ve yorum yapmayi unutmayin ayrica karini burada iyi kalpli yapcam neyse cok uzattim galiba.
İyi Okumalar...

Acaba neler olucak???

Acaba Sasuke hisleri Sakuranin ki gibi mi yoksa...

Naruto hala Sakura ya mi aşik yoksa...

Hinata hislerinden vazgectimi yoksa...

Kiba hala birinden hoslanamadi mi yoksa...

Peki Sakura hala Sasukeye guveniyor mu yoksa...

Sorular ayni mi peki?

Sakura nasil biri oldu?

Karin, Suigetsu burda mi?

Ya Suigetsu ve Karinin hoslandigi birileri var mi ?

Hepsini yeni bolumlerde gorucegiz. Simdi ilk bolumden bir kac kare...

Haruno Sakura

Korkuyorum. Ya... Onu tekrar gorursem ve beni istemezse?
Ozledim... Cok ozledim. Kokusunu sesini ama eger beni kabul etmezsen zorla kabul ettiririm Uchiha Sasuke...

Uzumaki Naruto

Sakura chan nasil acaba aslinda bu aralar ondan hic hislanmadigimi fark ettim. Belkide ondan sogumusumdur. Bu son uc gundur ruyamda seni goruyorum Hyuuga Hinata...

Uchiha Sasuke

Soylucek bisi yok benim icin zaten ne bekliyorsunuz ki benden sadece sanki ozledim seni Haruno Sakura...

Hyuuga Hinata

Naruto kun, Sakura chani sevdigini biliyorum ama ne biliyim iste vazgecemiyorum Seni seviyorum Uzumaki Naruto...

Minna umarim begenmissinizdir. Bakalim bir ocaga kadar ne kadar yorum ve vote gelicek. Sizi seviyorum. İlk sezonu berede bitirecegimi bilmiyorum. Ama on bolumden az olmucak. Eger hikaye ile ilgili dusunceleriniz varsa ozelden yazabilirsiniz. İthaf ta yapacagim @Uchiha_Sarada anne ve babani kesin birlestirecegim merak etme.
Umarim hikayelerimi begenirsin. Neyse ben yine lafi cok uzattim sizi seviyorum iyi yillar...

Naruto Fanfiction(1.Sezon) ((Askida))Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin