Uchiha Sasuke
Onu gordugum anda ayaklarim istemsizce onun oldugu yone dogru ilerledim ve sarildim bunu neden yaptigimi bilmiyorum ama yaptim.
-Seni ozledim. dedim
- Bende seni ozledim Sasuke kun.
Ondan ayrildigim da kipkirmizi olmustu.
Ondan hoslaniyor muyum? Kesinlikle. Ona soyliyecek miyim? Simdilik hayir.
Ama İtachi nii ye soyleyecegim.İtachi senide hortlattim gomen.
Ondan sonra digerleri ile konustu. Nedense Kiba ya sarilirken Kiba yi oldurisiye dovesim geldi. Galiba Sakura yi kiskandim...
Ama onemli olan bu degil... İyi ki dondun Konoha nin kiraz cicegi hayir benim kiraz cicegim...
Uzumaki Naruto
Kiba Sakura chana sarildiginda Sasuke onu oldurecekmis gobi bakiyordu. Bu biraz garip. Cunku Sasuke kimseyi umursamaz. Yoksa...
Uzumaki Karin
İyi ki Suigetsu ile cikmaya baslamisim. Cunku Sakura velli etmemeye calissada ona asik ki buna Sasuke de dahil.
Ayrica eger Suigetsu ile cikmasaydim ve o ikisinin ciktigini gorseydim bileklerimi bile kesebilirdim.
Ayrica su surekli kopegi ile gezen cocuk Sakura ya cok yakin davraniyor. LAN!!! Sakurayi optu. Hic hos seyler olmicak....
Haruno Sakura
Kiba aniden yanagimdan optu. Ben onun yuzune mal mal bakarken Naruto bagirdi.
-Oi! Sasuke oii!
- Ne istiyorsun usurotonkachi?
-Nereye?
Bana bakti. Fakat gozlerinde nefret vardi. Cevap vermeden yurumeye basladi. Sonra ise gozden kayboldu.
Yazar
Genc adam Genc kiza cok kizgindi fakat onun sucu olmadigini biliyordu.
Hepsi o cocugun sucuydu. Fakat elinde degildi onu open kendisi olmaliydi.Sonra arkasindan bir citirti duyudu...
Uchiha Sasuke
Citirtinin geldigi yone dondugumde Kiraz Cicegine dondum benim Kiraz Cicegime...
-Neden geldin?
-Sasuke kun ben uzgunum
-Neden?
-Naruto Kibanin beni opmesinden dolayi sinirlendigini soyledi.
-Ne- Ne al-alakasi var?
- Dedigine gore arkadaslar arasinda boyle seyler olmasindan rahatsiz oluyormussun.
Fakat Kiba nin beni neden optugu ile ilgili en ufak bir fikrim yok..
-Tamam sorun degil.
- Yanina oturabilir miyim?
-Ta- Tabiki.
Yanima oturdu.
-Neden surekli kekeliyorsun?
-S-Sey bir nedeni yok...
-Hmpf
Yarim Saat Sonra
-Sasuke Kun
- Hmpf?
-Benim cok uykum geldi. Sana yaslana bilir miyim?
- Tamam.
...
Sonunda uykuya daldi. Saclari ile oynamaya basladim. Kiraz cicegim benim disimda kimse sana dokunamaz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto Fanfiction(1.Sezon) ((Askida))
DiversosMinna sezon sezon yayinlayacagim. Sizi seviyorum. Bolumler haftada bir gelecek. Umarim begenirsiniz. İyi okumlar.