Bolum 2

78 11 0
                                    

Minna evet 2. Bolumde geldi. Sezon Finalini kacinci bolumde yapcagima emin degilim ama 10 bolumden az olmayacak yani her halde neyse artik sizi yeni bolumle basbasa birakiyorum.

Haruno Sakura

Bekle beni Konoha Kiraz Cicegin geri donuyor...
...
Bavulumu alip taksi beklemeye basladim. Kisa surede taksim geldi.

-Nereye gidiyoruz guzel bayan?

- Havaalanina gidecegiz ve bir daha bana guzel bayan ya da benzeri bir sey dersen kafani kopartirim.

Evet aslinda bunu yapabilirim. Konahadan ayrildiktan sonra yasadigim sehrin pek tekin bir yer olmadigini duymustum. Ve bu yuzden tum dovus sanatlarini ogrendim.

Aniden telefin caldi tum dusuncelerimden siyrilip telefonu actim. Araya. Hinataydi.

-Alo Hinata?

-Sey.... Sakura sa-

-Lutfen bana artik Sakura de.

(Taksici) Demek adin Sakura ayni saclarin gibi.

(Sakura) Arabayi durdur.

(Hinata) Sakura sa- yani Sakura bur sorun mu var?

(Sakura) Hinata bir saniye bekle lutfen.

( Sakura) Arabayi durdur dedim. Bak hic hos seyler olmicak.

(Taksici) Bencede oyle... Dedi. Pis pis siritiyordu.

(Sakura) Bunu sen istedin.

Adami yumruklamaya basladim. İsim bittiginde araba durmus ve buyuk ihtimalle adamin burnu kirilmisti.

(Sakura) Seni uyarmistim. Dedim i lari uzatarak.

...

Yarim saat sonra havaalanindaydim fakat unuttugum bir sey vardi. Neydi neydi derken Hinatanin beni hala telefonda bekledigi aklima.

- Alo Hinata orada misin?

-S....Sakura i...İyisin sey ben....ben cok endiselendigim icin Neji nii san a haber verdim. Cidden uzgunum.

- Ah sorun degil Hinata... Bu arada ben havaalanindayim ucagim birazdan kalkacak bu yuzden kapatmaliyim seni vardigimda ararim. Kendine iyi bak Hinata.

- Heyecanla bekliyoruz Sakura gorusuruz.

- Gorusuruz Hinata..

Hinata benim icin kardes gibiydi. İno ya anlatmadigim cogu seyi Hinata biliyordu.

Bu arada Nejiyide hortlattim. Gomen Neji....

- 3 Saat Sonra -

Sonunda Konoha ya varmistim yarim saatte evimde olacaktim o kadar ozlemistim ki evimi. Hinatayi arayip haber verdim. Oda herkezi koyun kapisina getirecegini soyledi. İno yu ne kadar sevsemde ondan Sasuke kuna asik oldugu icin biraz nefret ediyordum.

...

Oh be 10 dakika sonra koye varmis olacagim.

...

Sonunda koyun girisindeyim. Fakat onlar hala gelmemis. Hinataya onlardan saklanacagima dair bir mesaj attim. Ondan sonra use gulusme sesleri geldi. Hemen calilarin arkasina saklandim.

Biri:

- Hinata neden burdayiz dattebeyo?

Bu ses?!?! Naruto... Gozlerim istemsizce doldu. Onlari daha fazla bekletmeden calilarin arasindan ciktim. Biraz ses cikarmis olmaliyim ki pur dikkat saklandigim yere bakiyorlardi. İlk once İno beni gordu. Hey yanindaki o cocuk ta kimdi?

Bir anda aglamaya basladi. Daha sonra digerleride beni gordu. Ve kizlarin hepsi Naruto ve Kiba dahil aglamaya basladilar.

O anda biri kollariyla beni sardi.

- Seni cok ozledim dedi o yorgun sesi ile.

Soktaydim ve buz kesmistim. Goz yaslarim gozlerimden usul usul akiyordu. Soku atlatip hemen ona sarildim.

- Bende seni cok ozledim Sasuke kun...

Minna bolumleri uzun yazmaya calisiyorum umarim sıkılmiyorsunuzdur. İthaf isteyen varsa bana ozelden yada yorumlardan ulasabilir. Media da Hinata ve Hinata cosplay var... Beyse Mutlu Yillar gec soylemis olabilirim kb.
Ayrica su masum turuncu yildiza bi dokunu verin ya.

Naruto Fanfiction(1.Sezon) ((Askida))Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin