All about me (part 1)

597 25 0
                                    

Hallo , my name is Kim Hana Mi or my nickname is Nami... aku ni emm.. nak cakap ank org kaya, appa aku ni x laa kaya sngt . okey straight to the point aku ni baru jee berpindah ke Seoul Korea sebb appa aku terpaksa bertukar tempat kerjanya nya di sini. hmm, aku pon x thu nk ckp apa tapi aku msti rindu akn kawan2 aku kat kediaman lama.. haih T.T

....................................

-Home-

"Nami, bangun cepat dn siap2 untuk ke sekolah baru kamu. Don't be late okey, nnt daddy kamu will be mad... haihh this child.. *sigh*"

Haihh... baru aku nk tidur ni... mummy pulk kacau .. lebih baik aku get ready now, if not? ( if not, this monster will eat Nami and make her breakfast xD )

Aku baru nk bangun than...

Mummy tarik selimut aku sampai aku jatuh terguling guling...(betul ka ni apa author tulis 0_o)

"Aigoo, what's wrong with this monster.. I know laa nak bangun cam na.. jngn laa sampai buat aku camni , sakit .." kata ku kuat yaa amat.. (kuat laa sangt padahal ckp dlm hati jaa kut -..-)

"Mummy!! Nami tahu laa nak bangun cam mana.. knp mummy buat camtu, sakit tau *pout*" aku pun buat muka nak nangis sebb memg sakit.. bayang kan kau jatuh kat tingkat yg ke 10200...(hmm, author rasa x smpai camtu kot ?_?)

"X yh nak pouty sngt laa.. dh cpt gi siap2 then turun bawah mkn " lps mummy ckp centu trus dia blah .. huhu, bukannya dia nk tolong aku bangun ke apa.. haih, sabar jee laa Nami: ')

........................................

Lps mndi, aku turun tangga dngn berhati hati sekali , sebb aku masih lagi dlm keadaan mamai... mana x nyaa sebb biasanya aku bangun kol 7pagi sebb class start kol 7.30 (selalu kene denda sbb dtg skolah lmbt ><)..

"Good morning mummy, ouhh Daddy.. x nmpk pulk daddy kat situhh.. hahahha" kataku sambil ketawa...

"Ehh budak nihh... Daddy tendang kamu sampai London baru tahu kehebatan daddy ni... *ketawa*" Elehh.. mcm laa aku takutt, hoho.. lupa pulk nk bagi thu yg appa aku ni memg perangai cam budak2.. kadang2 melatah melebihi had-_-

"Daddy hingat daddy punya kaki jaa kuat hah? elehh .. cer daddy nengok kaki Nami yg licin halus ni *smirk* Nmpk jaa lembut tapi kuat auu " kata ku sambil duduk dan membaham roti keju yg mummy buat untuk sarapan itu.. aku mkn dengn lahap mcm org x mkn sebulan ><

Aku hanya nampk daddy dengn mulutnya yg terkumat kamit mcm sedang mengejek percakapan ku -.-#

"Dadd--" Belum sempat aku hbiskn ayat aku ni tetiba aku rasa mcm ada org ketuk kepala aku ni...

" Habiskn laa mknn dlm mulut tu dulu klau nk ckp pon.. haih budk brtuah ni.. klau org ckp kau tu adq sapa .. aku x kn ngaku kau tu adq aku.. hahahhaha *derp face*" Ecehh dak nihh...

Okey, ni aku nk kenlkn .. yg ketuk kepala aku tadi tu oppa aku.. kitorg selalu gaduh, mcm anjing ngn kucing dahh ni... hmm, nama dia 'Kim TaeHyung'...

Haihh.. kdg2 aku mcm ada perasaan kt oppa aku nih.. hmm tapi x mungkin lah kn sebb dia tu abg aku.. *sigh*

"Jht nyaa kau nihh... Mummy!! Daddy!! .. nengok nih oppa.. oppa ketuk kepala Nami *pouty face*" Kata ku dngn kelopak mataku yg mengandungi air jernih (jernih laa sangat... choiii)

"Daddy dh lama nengok muka oppa kamu tu. Klau kamu nk tahu, daripd oppa kamu tu lahir appa dh tengok muka dia .. hahhaha *ketawa*" Ehh appa aku nihh... aku ckp betul2 dia main2.. hmmm, ada jugk org yg kene hempok guna pinggan roti keju yg licin berkilat ni karang -.-

*gulp*

Aku menekn perit air liur yg pekat nihh apabila melihat oppa taehyung tersengih cam kerang busukk...

"No wonder laa oppa... hmm, knp laa kita ni adq beradik? klau kita bukn adq beradik , dh lama saeng luahkn perasaan saeng ni kat oppa" aku brkata sejenak di dlm hati smbil tersenyum: )

Tiba2 ayat yg kluar dripd mulut appa or daddy kesayangn aku ni memecahkn kesunyian di dapur....

"Taehyung ahh.. Nnt kamu pergi sekolah dengn Nami yaa...hmm.. jaga ank daddy yg cute ni tau... hehehe -.." kata daddy

"Hmm.." Oppa hanya meng 'ehem' sahaja tanpa berkata banyak...

"Oppa... ~ Kajaa.. Let's go to our new school ... haha, Seoul International High School.. Here I come!! " kataku dengn sungguh bersemangat... oppa hanya tergelak kecil setelah mendengar kata2 ku itu...

.....................................

-Dlm kereta-

"Oppaaa~~~" Kata ku dngn nada yg manja...

"Yess my princess charming?" kata oppa lalu memberi eye smile kepada ku... kata2 ku trbehenti seleps meliht eye smile oppa...

"Kyeoptaa~~~"
Kataku di dlm hati... huhu, oppa.. If you know how my feeling right now? I know you will laughing me -_-'

To be continue.......

(Author thu yg cite author ni x best tapi klau korg sudi baca.. baca laa.. hehe.. hmm klau best jngn lupa vote.. Ni fanfic prtama autor and I hope you guys will like it and push vote button xD... heheee.. Author syg kpd readers ni... heheehe.. Love yuuu )











Only you♥ ( Malay ff bts V) [COMPLETE]Where stories live. Discover now