"Hahhh? awk? apa awk buat dekt sini? " Aku takut kalau dia tahu apa yg terjadi..."V..V oppa!? s..saya melawat jungkook.. dia cedera. oppa buat apa kt sini? " aku memegang dadaku kerana lega... kalau dia tahu pasti air matanya nengalir..
"Ouhh, oppa dtg sini jumpa kwn .. Park kn kerja kt sini..meh oppa tolong Nami bangun :)" aku mengangkat Nami kerana kakinya sedikit terseliuh...
"Jom lahh balik oppa, nnt omma risau pula. " Ohh.. lupa pula tntng omma.. fuhh, tp td Nami kata jungkook tercedera..
"Buknkah td Nami kata Jungkook cedera? Jom lah kita pergi melawat.. kat mana wadnya ? " aku pon nk lawat jungkook jugk.. tapi Nami menarik lenganku dn terus menuju ke lif ..
"X pyh laa.. nnt2 kn blh lawat.. lagipon jungkook cedera sikit jaa tu.. " hemm.. ikut jee laa Nami ni.. X kn laa klau cedera kene dok hospital? arghh.. biarlh.. serabut kepala aku
.............................skip...........................
//Rumah//
-Nami povs-
"Aku x rasa oppa tae pergi hospital semata mata nk jumpa Park jaa.. x mungkin " ngomelku di dlm hati sambil melihat suamiku iaitu oppa tae yg sedang bermain ps4 bersama anak sedara kami... ouhh , lupa pula nk bagi thu.. anak sedara kami kene duduk di sini sementara omma dan appanya brada di U.K...
"Nami? buat apa termenung tu? meh laa sini teman oppa kat sini " oppa menunjukkn senyuman petaknya ke arahku .. pandai kau pujuk yaaa..
"baiklah oppa :) " satu senyuman yg tak secomel oppa diberikn.. apabila aku mahu duduk di sebelahnya, telefon oppa berbunyi.. dia terus mengambil telefonnya dn terus pergi ke arah toilet...
"ni mesti Park Rin yg call... jngn2 diorg ada scandel.. knp? jap.. aku x blh tuduh oppa mcm2.. aku kene siasat dulu. yaa, siasat!" kataku didlm hati dengn separuh jerit.. kalau aku nk jerit kat dlm hati pon dorg x kn dengr... hemm, aku kene siasat jugk.. kalau oppa nk kawin ngn dia? aku ada madu laa jawabnya.. x! x mungkin!
"Makcu, jom laa teman kim main ps4.. bosanlaa " suara kim iaitu ank sedaraku memberhentikn lamunnku.. hemm, lebih baik aku lyn Kim daripd buruk2kn oppa.. kalau aku slh mcm mna kan?
"Okey jomm.. let's go" suaraku memenuhi ruang bilik.. hehe
.................................................................
-Author povs-//hospital//
"Nurs!!!Nursss!!! " suaranya terjerit jerit memanggil jururawat...
"Yaa encik " nurs itu masuk dengn termengah mengah kerana pent berlari..
"Aku nk kluar dripd sini! cepat! " dia mendesak nurs yg bertanggungjawab menjaganya itu.. kemudian 2 org lelaki masuk kedlm bilik itu... mereka menyerkup mulut 'dia' dan membawa 'dia' keluar dri situ..
"Arghh! apa aku nk buat? matilh aku!" nurs itu trpaku dn tidak mampu bergerak.. kerana lelaki itu merupakn ank kepada jutawan korea.. habisla kalau doktor tahu rentang kejadian itu..
"Bagus! bagus kerja kau! nah upah untuk hari ini! hahahahaha" satu dekahan yg sngt kuat dilepaskan dan kereta hitam kepunyaanya pon berlalu pergi dri hospital tersebut..
................................................................
// esoknya//-Nami povs-
"V oppa!!!" aku menjerit seperti org gila pagi2 buta untuk mengejutkn oppa.. oppa x kn bangun kalau x dikejut dengn cara yg ganas.. lagipon hari ni skolah so mana blh lmbt2..
"Yahh.. jngn laa jerit.. oppa thu laa nk bangun.. kamu jngn buat oppa mrh pagi2 blh x!? " nadanya dikuatkn.. blh dikatakn separuh jerit .. tp knp? sebelum ni aku kejut okey jaa.. ataupon pompuan tu yg buat oppa tae brubah?
"S..s..saya cuma x na.." tengok tu.. blom sempat aku habiskn ayat oppa terus bangun dn pergi siap2 untuk ke skolah.. aku langsung x dilayannya..
.........................................................
Lepas siap pakai bju uniform skolah aku terus menuruni anak tangga untuk turun ke bawah dan sarapan.. oppa tae mesti dah ada kt bawah sebb dia siap terlebih dahulu dn pergi tanpa tunggu aku pon..
"Nami, dh turun pon kamu.. meh join omma mkn " omma pelawa aku mkn bersamanya tapi oppa tae dh x de? dia pergi mana? hemm...
"ahh.. omma yahh, mana oppa tae? x kn laa dia tinggalkn Nami? " aku terus tanya omma sebb oppa selalunya dia akm tunggu aku...
"Hmm.. dia dh kluar lama dah.. dia kata dia nk cepat dn dia suruh omma hntr kamu.. kamu gaduh ke dengn dia? " sedang aku mahu mengambil tempat duduk di sebelah omma ,aku terkejut berok.. sampai hati oppa! hemm...
"Hah? gaduh? x de laa omma.. oppa tae nk cept sebb ada hal kot kt skolah.. " aku cuba melegakn ommaku yg kelihatan risau.. ibu mana yg x risau kalau anknya ada masalah kn ?
............................................................
Aku pon tiba di depan skolah... omma yg hntr aku pada hari ini.. mungkin hari esok or seterusnya aku akn dihntr oleh omma lagi... hemm, sadis
"Bye omma.. saya pergi dahulu yaa... " omma pon mencium pipiku sebelum aku kluar dripd perut kereta audi milik omma itu.. omma berlalu pergi dan aku hanya melambai daripd belakang ...
"hah?" aku terbehenti sejurus sahaja melihat oppa tae yg baru keluar dripd kereta... yg buat aku terkejut adalah dia kluar dripd kereta Park Rin!! dia buat apa naik kereta Park? ouhh. patutlaa kluar rumah awal.. rupa2 nya nk jumpa Park..! huh.. x leh jadi ni !
"opp--" kata2ku disekat oleh Nayul dan rakan2 ku.. baru nk tegur oppa..
"Nami!!" Nayul dtg ke arahku dn memelukku dengn erat.. kwn2 yg lain hanya menepuk belakangku...
"Wehh. kau nk thu x? bru 3 hari ko x de kitorg dh rasa sunyi.. huhu, happy sngt kau balik " Tami pula yg bersuara pada kali ini...
"Wait? tu bkn tehyung ke? husband kau? " Ruru yg turut ternmpk taehyung yg sedang melambai tngn ke arah Park pon menanyakn soalan kepad aku ...
"Ahh.. yaa, tu taehyung " aku berkata sambil memandang taehyung.. tanpa disedari.. aku terbuat eye conteck dengn dia... oppa! oppa jeling aku? but why ? takkn laa sebb pompuan tu? ..
"oppa!" aku berlari ke arah oppa tae.. kwn2 aku mengekori daripd belakang .. tapi malangnyaa...
"Oppa tae " namanya ku panggil dan aku cuba untuk memberhentiknnya dengn memegang bahunya tetapi ...
*Bedebushhhh*
oppa tae..? sangup oppa buat mcm ni?"Oppa!! waeyo? apa salah Nami?!" aku menjerit kepada oppa.. org ramai mula berbisik antara satu sama lain.. kwn2 aku cuba untuk menolong ku tetapi aku bangun dengn sendiri dan cuba pergi ke arah oppa walaupun kakiku terseliuh sedikit.. tapi..
*Bedebushh*
Aku ditolak lagi.. tp kali ni Nayul menyelamatkn aku dripd jatuh ditolah oppa.."Jngn kacau oppa ! pergi! " oppa lari meninggalkn aku seorg.. air mataku kini mengalir.. apa salah aku?
TO BE CONTINUE......
[Apa hubungan taehyung dan Park Rim? knp Tae sering berjumpa dengn Park Rin? adakah mereka menyembunyikn hubungn mereka? Sapakah lelaki misteri yg sukakan Nami? Mari bongkar Misteri ini bersama author.. tunggu ep seterusnya ]
YOU ARE READING
Only you♥ ( Malay ff bts V) [COMPLETE]
Fanfictionwatak utama;- -Taehyung (V) -Kim Hana Mi (You) Taehyung merupakan abg kepada nami .. tetapi nami mempunyai perasaan terhadap abgnyaa sendiri.. Adakah mereka mempunyai perasaan yg sama? Bagaimana cinta mereka berakhir? ..........