Asta este cea mai intalnita problema in randul fetelor. Sunt sigura ca toate vrem sa aratam ca acele modele considerate "perfecte". Pai aflati de la mine ca e imposibil fara o dieta echilibrata si exerciti practicate des..totusi sunt cateva mici "trucuri magice".
1. Merele
Merele sunt unele dintre alimentele care consuma multe kalori pentru digestie si sunt perfecte daca vrei sa slabesti. Totusi nu uita ca orice lucru in exces strica.
2.Grefele roz
Si acestea sunt recunoscute de medici ca fiind foarte bune in lupta cu kilogramele..totusi pot avea efect opus daca sunt consumate in exces.
3 Orezul
Pana la urma nu degeaba asiatici arata cum arata. Orezul este unul din alimentele mele preferata. Are putine calori si iti ofera saturatie. Il poti folosi ca inlocuitor de paine si poate fii consumat la orice ora..totusi evita sal consumi seara deoarece se digera destul de greu.
4 Ouale
Ouale nu ingrasa. Asta le face perfecte la micul de jun ,totusi evitata sa le prajesti. Sunt mult mai bune fierte sau daca vrei obligatoriu oua prajite foloseste ulei de masline.
5 Salatele
Dupa parerea mea salata este unul dintre cele mai bune alimente. Poate inlocui "cu brio" o masa si nu ingrasa. Mananca cat de des poti salate si o sa slabesti destul de repede.
6 Nu sari peste micul de jun
Orice ai face nu sari peste micul de jun. Credrma ai mare nevoie de el si nu degeaba este numita cea mai importanta masa a zilei. Doar stiti cum se zice "Mananca dimineata ca un rege, la pranz ca un om instarit si seara ca un cersetor"
7 Mananca mai des si putin
Asta este una din regulile de baza. Nu manca tot odata. Mai bine mananci putin si des decat mult si rar.
8 Yoga
Yoga te elibereaza de tensiune si ajuta la "modelarea" corpului. Dupa parerea mea 5 ore de yoga pe saptamana fac minuni.
9 Exerciti dese
Incearca sa faci exerciti in fiecare dimineata. Nu doar ca o sa te simti mult mai energica dar o sa si scapi de kilogramele enervante cat ai clipi.
10 Ciorbele si Supele
Cea mai mare prostie este sa eviti supele sau sa le mananci "strecurate". Supele si ciorbele nu ingrasa. Incearca sa le mananci la pranz.
Daca ti cont de aceste 10 mici trucuri sunt sigura ca o sa reusesti sa scazi in greutate. Nu uita sa nu te infometezi! Asta este cea mai mare prostie pe care poti so faci.
CITEȘTI
Fii perfecta!!
RandomHey..in aceasta carte voi scrie niste sfaturi care mau ajutat sa am mai multe incredere in mine si sa fiu "mai frumoasa". Puteti considera cartea un fel de "Sfaturi pentru fete".