Eram in Germania, locuiam la un camin de la academie. Era dimineata, antrenorul ne-a dat trezirea sa mergem sa jucam primul meci din campionat impotriva lui Borussia Dortmund. Aveam emotii, era primul meu meci alaturi de Bayern Munchen impreuna cu colegii mei de varsta mea. Eram in vestiar, iar antrenorul anunta lotul, a inceput primul cu portarul, s-a uitat in ochii mei si vedea o incredere si putere in mine ca pot face senzatii tari. S-a uitat in ochii mei cu credinta de a face un meci foarte bun, si m-a pus in lotul echipei. Meciul a inceput, eu eram in poarta si vorbeam cu Dumnezeu sa-mi ia toate emotiile si sa pot sa ma calmez, iata ca nu eram atent, ma uitam prin public cand vad un sut de la jumatea terenului fix pe partea dreapta a portii, cand dintr-o data ma trezeste Dumnezeu din vis si vad mingea venind, am sarit direct dupa minge sa o prind si am prins-o, antrenorul aplauda cu restul rezervelor deoarece era un sut foarte greu de aparat, si imposibil de prins mingea, iar eu am prins-o, totul a plecat de la Dumnezeu. In a doua repriza pe finalul meciului, scorul era 0-0, iar un co-echipier a facut 'Hent' in careu si s-a dat 11 metri pentru Dortmund, eu eram in poarta foarte concentrat si ma rugam la Dumnezeu sa apar sutul. Iata ca adversarul suteaza pe un colt al portii, iar eu plonjasem fix pe cotul acela si am aparat mingea si s-a terminat meciul. Antrenorul in vestiar le spunea tututor ca sunt un portar excelent care nu merita sa stea la juniori, vorbea in engleza ca eu sa inteleg.
Am continuat sa fac meciuri de senzatie pana la sfarsitul campionatului, antrenorul era foarte multumit de mine asa ca intr-o dimineata a venit la mine la camera si mi-a intins o valiza cu 500.000$, si mi-a spus ca din campionatul care vine, eu fac parte din echipa de seniori a Bayern Munchen-ului, cand am auzit asta, am sarit in sus de bucurie, si eram mandru de mine pentru ca am reusit sa-mi tin promisiunea fata de bunicul meu. Iata ca am plecat de la camin, in drum spre Hotelul la care erau cazati jucatorii seniori a-i Bayern-ului, mi-am rezervat o camera si m-am dus de mi-am aranjat hainele prin dulapuri si am facut un dus. Ma aranjez, si cobor jos la sedinta care antrenorul o tinea. Ajuns acolo, toti jucatorii au inceput sa ma aplaude pentru meciurile mele si ca am ajuns in echipa mare. Antrenorul spunea ca o sa organizeze un meci amical impotriva a Real Madridului, cand am auzit mi-a picat cerul in cap, nu eram pregatit pentru a juca cu o asa echipa buna. Ei bine, plecam in Spania la Madrid cu autocarul, pe tot parcursul drumul ma gandeam la Oana, nu stiam ce face, nu stiam unde e, nu mai stiam absoult nimic de ea... Am ajuns in Spania cu bine, am jucat meciul impotriva Real Madridului, scorul fuse-se 3:0 pentru noi, absolut toate suturile care le-au tras Real Madrid pe poarta, le-am aparat si ma chinuiam sa le scot pentru a nu intra mingea in poarta, si ma rugam la Dumnezeu in continuare. La sfarsitul meciului, toti colegii mei m-au luat pe sus pentru ca am facut un meci de istorie, daca nu eram in poarta, scorul se termina 10:3 deoarece au fost suturi foarte grele, si putini portari puteau scoate acele suturi. Am ajuns la hotel, si primisem mesaj pe WhatsApp de la mama Oanei, spunandu-mi ca Oana s-a sinucis din cauza ei, am ramas socat, am scapat telefonul din mana si am ingenunchiat, mama ei mi-a trimis o poza in care scria mesajul "Draga mama, m-am sinucis deoarece iubitul meu este plecat in strainatate iar cu tine nu ma inteleg deloc, nu am putut da de iubitul meu si nu aveam ce sa fac, nu mai suportam ca tu sa ma certi in fiecare zi, asa ca mi-am pus capat zilelor, TE IUBESC SI TE VOI VEGHEA DE SUS, ALEX", cand am citit mesajul am izbufnit in plans si am jurat ca pentru ea, o sa ajung cel mai bun portar din lume pentru ca ea sa fie mandra de mine.
La varsta de 30 de ani, m-am retras din cariera mea de football, si m-am intors inapoi in tara cu 10.000.000.000$, bani facuti din meciurile castigate si sezoanele petrecute. Tot globul auzise de mine, deoarece castigasem de doua ori Cupa Mondiala, si la aeroport cand m-am intors in tara toata lumea m-a aplaudat si mi-au cerut autografe, m-am uitat inspre iesire, iar silueta Oanei imi aparuse ca ma asteapta, in acel moment cand am ajuns la iesire ma uitam in toate partiile dupa Oana, dar nu era... Am ajuns acasa la tatal meu, tata era mort iar mama pensionara, locuia in acelasi apartament, mama mea cand m-a vazut a inceput sa ma stranga in brate si m-a intrebat unde am umblat pana acum, si mi-a spus ca tata i-a spus ca eu m-am sinucis 'nu inteleg cum mama mea nu a aflat ca eu joc la echipa Bayern Munchen si am participat la lotul national'. Am iesit la o cafenea din apropiere, si am stat acolo singur, cand ma intalnesc cu toti prietenii mei si au inceput toti sa ma imbratiseze si sa ma pupe ca le era foarte dor de mine 'bineinteles stiau ca am o groaza de bani', am ramas acolo cu prietenii mei si le-am povestit tot ce am facut in Germania. Dupa toate astea, unul dintre prieteni se gaseste sa-mi spuna ca a vazut-o pe Oana acum 2 zile plimbandu-se cu un tip de mana pe bulevard, cand am auzit, am facut o fata mirata si nu aveam niciun cuvant pe buze, nu stiam ce sa spun asa ca m-am dus pana la baie, cand am ajuns la usa baii, din baia fetelor iese Oana. Cand am vazut-o mi-a picat fata, iar ea a plecat, nu a vrut sa stea de vorba cu mine. Am fugit dupa ea, am prins-o de mana si am oprit-o si am intrebat-o de ce mama ei mi-a dat mesaj ca ea s-ar fi sinucis, iar ea mi-a raspuns "Mi-am sinucis sentimentele fata de tine, ai plecat si m-ai lasat, nu ai mai stiut sa dai un semn de viata", cand am auzit asta imi venea sa o dau cu capul de toti peretii, i-am spus ca am cautat-o in fiecare zi pe retele de socializare si nu am gasit-o. Ea, mi-a spus cu o voce rece "Nu mai faci parte din inima mea, te-am iubit cel mai mult iar tu ti-ai batut joc, acum am pe altcineva." si a plecat... Nu am incercat sa o opresc deoarece nu puteam sa o oblig sa stea cu mine, am lasat-o in pace. M-am intors inapoi alaturi de prietenii mei care erau morti de beti, unul dintre ei a sarit la gatul meu cu cutitul si mi-a spus ca vrea sa-i dau toti bani mei, daca nu ii dau ma omoara. I-am spus ca nu am niciun ban la mine, si i-am smuls cutitul din mana, apoi am inceput sa ne batem, pana la urma, el reuseste sa ma lesine si sa-mi fure toti banii. M-am trezit dupa vreo 3 zile, in spital singur, plin de vanatai si cu piciorul rupt, iar injunghitura unde am avut-o de la cei doi talhari, a inceput sa se deschida si s-a infectat foarte rau si a trebuit sa-mi taie piciorul. Dupa ani indelugati, Oana m-a cautat pana m-a gasit, a ciocanit la mine la usa, era in rochie de mireasa spunandu-mi ca sotul ei a murit in ziua nunti impuscat, iar eu eram foarte mirat si foarte neasteptat de aceasta vizita, am invitat-o inauntru si i-am spus sa-mi zica ce s-a intamplat. Dupa ce mi-a spus tot, i-am spus sa se duca acasa si sa aibe grija de ea, cand a auzit cuvintele astea a inceput sa planga si ma ruga sa fiu din nou al ei, iar eu i-am spus "Draga mea, cand te-am vrut m-ai refuzat, ai spus ca ai pe altcineva, acum cand dai de greu te intorci la mine, este destul ca m-ai ranit foarte mult, nu mai vreau aceleasi chinuri.", si i-am inchis usa.
Dupa cateva zile, s-a auzit la stiri ca o mireasa a fost gasita moarta in padure cu un bilet in mana pe care scria "Sa-mi bag picioarele in el de univers care mi-a facut viata un chin!", cand am vazut acel mesaj la televizor, am inchis televizorul, si la usa mea se auzea un ciocanit. Eram curios cine era la usa, asa ca am dat buzna pana la usa, m-am uitat pe vizor si la usa era o veche prietena, pe nume Ramona care statea cu mine in bloc. Cand am vazut-o, m-am bucurat umpic si am invitat-o inauntru, i-am facut o cafea, si am intrebat-o care mai este viata ei, ea mi-a raspuns "Tatal meu a murit, mama mea la fel, prietenul meu m-a parasit cand tatal meu a murit, am ramas singura si nu am pe nimeni...", m-am apropiat de ea si i-am spus cu o voce calda, "Mai sti cand imi spuneai tu ca ma placi si vrei sa fiu al tau? Acum este timpul", s-a uitat in ochii mei cu niste ochi dulci, si mi-a spus cu o voce calda "Multumesc, multumesc mult de tot!", am acceptat-o cu bune si cu rele la mine acasa, s-a mutat la mine, eram destul de mare si nu mai eram vagabont, eram un om cinstit in banca mea. Ramona s-a simtit foarte bine alaturi de mine, si pana la urma de ziua ei de nastere, am cerut-o de sotie, ea m-a acceptat, m-am ocupat de tot pentru nunta, am invitat doar pe mama mea si matusa mea la nunta, am facut o nunta modesta si mica. Intr-un final, am facut si un bebe de care ne-am bucurat amandoi toata viata, si am trait fericiti pana la adanci batraneti.
Din toata povestea aceasta, trebuie sa intelegeti ca daca iti este menita o persoana sa fiti impreuna pana la sfarsit, intr-un final va veti intalni din nou si o sa fiti iar impreuna, dar nu trebuie sa existe barfe din trecut despre voi doi si sa incercati sa va iubiti cat mai mult, si sa incercat sa nu va dati gres unul altuia.