11. Fejezet - A One Direction

379 19 2
                                    

- Niall! - kiáltott fel anya.
Szóval ő is megérkezett, és 'megtalálta' a bátyámat.

Az évek alatt rengeteg minden változott.
Hol is kezdjem..?
Hát, nekem nagy nehezen sikerült magam túl tenni Nona halálán. Bár szoktak néha rémálmok gyötörni..

Niall úgy döntött, hogy az énekléssel szeretné elterelni a figyelmét a sok rosszról, ami akkoriban történt velünk, és először csak viccből alakított egy bandát Liam-mel és Zayn-nel.
Aztán ez az egész komolyra fordúlt, és úgy döntöttek, hogy jelentkeznek az X-Factorba.
A meghallgatás előtt pár nappal csapódott hozzájuk Louis és Harry.
És az nap Harry és köztem elszakadt az a bizonyos kötél, ami 'össze tartott' minket.
Én kezdtem megnyílni neki. De ő ott hagyott engem a bandájáért. A One Directionért.
Sosem fogom elfelejteni amit a temetés napján mondott nekem

"- Blair! - szólított Harry.
- Igen? - fordultam felé.
- Gyere ide - tárta ki a karját, mire én szorosan magamhoz öleltem.
- Én mindig itt leszek neked. Történjék bármi.- simított végig a hátamon, majd egy puszit nyomott a fejemre.
- Igéred? - pillantottam fel rá, könnyeim aló.
- Igérem. - mosolyodott el"

Megszegte az ígéretét. Nem támogatott.
Nem foglalkozott velem.
De hát mi mást is várhattam volna ismét a sorstól?
Vicces, hogy még mindig reménykedem valami jóban, és várok arra, ami sosem jön el.

- Blair! - kiáltott fel anya.
Istenem, hogy itt mindenki kiabál!
- Megyek! - nyitottam ki az ajtót, majd lebaktattam hozzá a konyhába.
- Itt vannak a fiúk, nem akarsz nekik köszönni? - intett a fejével a nappali felé.
- De igen, megyek köszönök. - bólintottam. Hogy mikor találkoztam utóljára Harry-vel? Amikor elindúltak a túrnéra. Azóta nem beszéltünk. Sőtt ha jobban belegondolok, akkor is csak egy sziá-t mondtunk egymásnak.
- Sziasztok! - intettem nekik az ajtóban állva.
- Blair! - pattant fel Louis. - Hát te mennyire csinos és nőies lettél! - állt meg előttem - És hogy lefogytál! - tette a szája elé a kezét, mire én csak felnevettem.
- Tiszta csont és bőr és így is vega lett. - rázta rosszalóan a fejéz Niall.
- Hogy mi? Vega lettél? - kérdezte Liam ledöbbenve.
- Hát igen, az lettem. - bólogattam mosolyogva.
- Jó újra látni, tiszteletbeli hugi - karolta át a vállam Louis.
- Titeket is srácok. - mondtam mosolyogva, miközben végignéztem rajtuk, a szemem pedig megakadt Harry-n. Engem bámúlt.
Mint az első nap amikor találkoztunk.
De ja vu.

Bad Girl With Bad ThingsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora