Jihyo.......

75 3 0
                                    

Jae suk diam seminit. Selepas seminit jae suk berkata. "Tak ada untuk minggu ni"."tk ada bagus apa kata minggu nie kita cuti ramai2 ke luar negara???nk tk"kata haha ."bagus jugak tu,aku setuju"kata kwang soo."aku setuju"kata jong kook."aku pun"kata gary."aku setuju "kata ku."aku ikut je korang"kata jae suk.kini tinggal suk jin yg belum buat keputusan.
Suk jin
Semua memandang kepadaku menunggu keputusan ku.semua ingin aku mengatakan ya.aku tanpa teragak2 aku menjawab"aku setuju"lalu semua gembira tidak terkata.
Jihyo
Semua gembira kerana minggu ini kami akan pergi ke luar negara."tapi kita nk ke mana????"tanya kwang soo. "Apa kata kita ke Malaysia???"kata haha."Malaysia???apa kata kita ke Indonesia???"kata jong kook."Indonesia???apa kata kita ke London????"kata jae suk."aku setuju dengan jae suk"kata ku sambil beranggan jikaku di london...... "Aku pun"kata gary."London........."fikir suk jin."ok aku setuju dengan jae suk. "Jadi siapa pilih london???"kata jae suk. Aku,Gary dan suk jin menangkat tangan,sementara kwang soo,jong kook dan haha sedang berfikir. Akhirnya mereka bersetuju.selesai berbincang makanan yg di order pun sampai. Selesai mkn,kepala ku sedikit pusing. Lalu mataku tidak melihat apa2....
Bersambung
Sorry kalau tk best

Aku Sayang Kamu SemuaWhere stories live. Discover now