3- Weird

31 1 0
                                    

Imi fac cafeaua si merg in camera mea, evitand prezenta bunicului meu care citeste cu vocea așa de tare încât sa audă tot cartierul. Fereastra mea e deschisa. Luna inca se vede. Normal ca se vede, doar e 4 dimineata.
Ajung in statie si o vad pe Penelope care ma asteapta asa cum a promis noaptea trecuta. Nu mai tupeul sa o intreb ce a fost cu faza de ieri si ajungem in hotel.

- Chiar trebuia sa vii dupa mine? Ma descurcam si singura. Multumesc, oricum.
- Esti angajata noastra, esti minora, trebuie sa fii protejata. Eu si Groth te vom proteja cat putem. Ai respect.

Nu am mai intrebat-o de ce anume sa fiu protejata si de ce ei trebuie sa aiba grija de mine pentru ca situatia deja e destul de ciudata, așa ca imi iau uniforma si ma apuc sa sterg iar praful, sa impaturesc si sa asez lucrurile pana ceva ciudat avea sa se intample. Dar nu pot sa stau locului, asa sunt eu, nu pot. Trebuie sa-l vad.
Ma fac invizibila pe langa Penelope si ies incantata de abilitatile mele de agent secret. Dar...

- Unde doresti sa pleci, domnisoara?
Ma intorc cand aud vocea groasa si il vad pe Groth. Imi dau ochii peste cap si ii raspund nervoasa:
- Adica nu pot sa ma plimb si eu in pauza mea de 5 minute?
- Tu nu ai pauza. Intoarcete la treaba. Regula 5 - "Pauzele se iau de 8:30 si 14:00 timp de 10 minute. Si nu mai fii atat de curioasa. Daca nu vrei sa dispari prea repede de pe Pamant.

Tura asta am pe holul principal. Imi iau pamatuful de praf si incep sa sterg biblioteca. Cartile interesante si misterioase umpleau rafturile vechi ale bibliotecii, dar dupa regula nr. 9 nu aveam voie sa le citesc. Serios? Ce reguli sunt astea? Hotelul asta ar trebui sa se numeasca Creepycor (Ciudatcor).
In sfarsit am pauza mult asteptata si merg la restaurantul hotelului sa mananc. Pana si in oras nu gasesti un restaurant atat de luxos.
Imi servesc pranzul si beau si shake-ul preparat de Penelope. Se tot lăuda ca face un shake de afine minunat. Chiar e minunat. Atat de minunat incat am mers sa-mi mai iau unul.
Sunt neindemanatica. Tare. Am dat banii degeaba, pentru ca shake-ul decat sa ajunga la mine in burta, a ajuns pe pantofii lui.
- O doamne! Scuze! Asteapta sa aduc un servetel. Ii spun speriata fara sa il privesc. Ma intorc cu o cârpă si i-o intind:
- Poftim! Sterge-tii!... Ce? Doar nu vrei sa tii sterg eu.
- Ivan! Incantat! Nu-ti face griji. Oricum nu-i mai purtam.
- Domnisoaraaa! Treci incoace! Ma striga nervoasa Penelope.
- Ce s-a intamplat? O intreb indepartandu-ne de Ivan.
-Ce-ai facut? Esti nebuna? Stii cine este el? O singura greseala si esti data afara.
- De unde shake-ul tau cu afine sa stiu? Ce e asa important. Aproape ca m-a si enervat. Am pierdut niste bani degeaba.

Merg la o masa si imi iau o cafea. Nici nu ma potrivesc in peisaj. Aici sunt numai oameni bogati, cu stil. Iar eu, sunt cea mai saraca si penibila persoana pe care o cunosc. Simt pasi apropiindu-se de mine. Cred ca e Penelope care ma va chema la facut curatenie.

- Ivan! Incantat!
- Stiu, ai uitat ca ne-am intalnit? Ti-am vărsat ceva pe pantofi. Ti-am adus si un prosop. Mai stii?
- Huh.. Amuzant. Ivan! Incantat!
- Aaa, m-am prins. Atat stii sa spui. Edaline! La fel de incantata cred!
- Pot sa iau loc?
- Da, normal. Doar ca eu tocmai plecam. Pa. Pofta buna sau orice vrei tu sa faci la masa asta!

Fuck. Nu stiu sa flirtez. Am plecat. L-am lasat asa, balta. E baiat. Nu am chef de pravalageala.
Timpul a trecut asa repede si am stat peste program pana cand s-a facut seara, iar oamenii din hotel ieseau. Erau asa multi, iar eu abia vedeam unul in timpul zilei. Stephan ma astepta in statie dar pana acolo trebuia sa trec pe langa niste blocuri. S-a intunecat destul de tare iar frica ma cuprindea cu fiecare pas pe care il faceam. Mergeam in pas alert simtindu-ma urmarita. Acel hotel mi-a dat o stare de infricosare. Blocurile parca nu se mai terminau. Sunt urmarita. Intru in panica si alerg. Imi intorc capul si vad o fata blonda. De ce ar trebui sa ma tem de o blonda? Pana la urma e o blonda? Dar nu orice blonda. E fata din a doua zi de lucru, fata care era cu Ivan.

In poza: Selina ( fata care era cu Ivan)

The Royals Vampires - The HotelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum