Prefața/Capitolul 1-Vestea!

51 8 0
                                    

-Buna dimineataaaaa!!Canta Hayley...
-Hayley,taci!spun eu spunand in gandul meu chestii nu prea ortodoxe..
Aud alarma de la telefon si ii dau snooze pt. a 1570 oara...
Deodata simt ceva ud care ma face sa ma ridic din pat.
-Nu ai...
-Ba da am..
-Hayley,am terminat liceul,nu vreau decat sa dorm!!!!!
-Te.ai mutat cu mine!Ok!Poate nu mai am parinti,poate ai tai sunt plecati in strainatate pentru afaceri,dar eu..EU sunt aici si vreau sa mananc cu prietena mea!
-Bine,ma schimb si vin...
Ce nepoliticoasa sunt,nici nu m.am prezentat,sunt Lacey Smith
Si locuiesc in Londra,cu prietena mea Hayley.Ea nu are parinti,eu da,dar sunt in California pentru afaceri...Au trecut ani buni de cand nu i.am mai vazut...Am 18 ani,in curand va fi ziua mea si voi face 19.Hayley in schimb va face in curand 18.E mai mica,a fost data mai repede scoala si apoi la liceu si blah blah blah,iar intru in detalii.....
Ma schimb,imi fac rutina de dimineata si merg la masa,acolo ma asteapta Hayley cu un zambet pervers pe fata..
-Hey Hayley..spun eu cu o voce tremurata..
-Hey!
-De ce...Stii tu..te uiti asa la mine?
-Te.am inscris la un concurs!
-Ai facut ce?!?
-Le.am trimis o melodie de a ta si au zis ca tu si inca doua fete(Sarah si Mary) ati intrat in finala.Azi la 15:30 va trebui sa le si cantati.A si apropo,castigatoarea va fi compozitoarea lui One Direction!
E atuncea,am scuipat laptele din gura...
-A cui?!?
Inca ceva despre mine,imi plac piesele de la One Direction,dar nu ii ador.In schimba Hayley...Daca e o melodie dea lor la radio,urla si fuge prin tot cartierul ca sa anunte  ca 1D e la radio,are toate albumele lor,si au creat un tapet special cu postere 1D doar pentru camera ei..Da,adevarat!!!
-Hai nu face pe inconstienta,spune Hayley curatand pe jos de lapte.Ii stii...
-Nu Hayley,Nu!Nu o voi face!
-De ce?
-Da-mi un motiv sa o fac...
-Da-mi un motiv sa nu o faci...
-Hayley...Spun eu batand din picior..
-Ok,pai avem nevoie de bani,vei face ceva cu viata ta,si...aam..vei...Aam..fi cineva cunoscut...Fa.o pentru mine,va fi ziua mea maine,te rooog.....(face botic de catelus)
-Oh,bine!ma duc sa ma schimb si dupa plecam.
-Yey,spune si ma imbratiseaza.
Ma schimb intr.o fusta neagra,o camasa alba bagata in fusta descheiata la primi 2-3 nasturi si imi pun conversi negri.Imi prind parul intr.un coc ciufulit si plecam.
Acolo ii vad pe cei 5 cantareti in juriu.Imi aranjez imbracamintea si astept sa imi fie strigat numele.
-Lacey Smith!
Expir,Inspir si merg pe scena.Un rand de aplauze se aude si vad baietii zambind prietenos,bine,2 dintre ei.(Liam si Niall).Harry si Louis ranjeau si Zayn doar se holba zambind.....ciudat.
Aud cum incepe muzica,imi dreg vocea si astept momentul potrivit pentru a incepe.
I'm here
Standing close to you
And I'm thinking.....
Termin cantecul si las o mica lacrima sa cada,fiindca cantecul acesta il facusem cand parinti mei plecasera,in prima zi.O sterg repede si merg in culise.Aud multe aplauze,fac cu mana si multumesc publicului.
Astept,momentan astept,astept si astept.
Deodata prezentatorul ne striga pe mine si celelate 2 concurente.
Castigatoarea este.....
Lacey Smith!!!!!
Ma las pe vine si incep sa plang.Hayley vine sa ma imbratiseze si baietii din 1D vin sa ma inveseleasca alaturi de fani care aplaudau in continuu si confettile care zburau deasupra capului nostru.
Vorbesc cu baietii si imi spun ca va trebui sa ma mut cu ei ca sa pot fi la curent cu ei si ca sa nu trebuieasca sa merg mereu la ei si sa fiu doborata de paparazzi si multe alte motive.
-Bine,dar cu o conditie!
-Hotarata,imi place,spune Harry ranjind pervers.
-Taci carliont,ii spun.
-Care?,intreaba Niall.
-Vedeti fata de acolo,si arat spre Hayley care isi cumpara o apa.
-Da..,spuse Liam
-E prietena mea,ne stim de cand eram mici.Locuiesc cu ea si nu are parinti.Daca vreti sa fiu compozitoarea voastra..trebuie sa o acceptati si pe ea.
-Ea,nu.i problema,spun toti in acelasi timp.
-Ma duc sa îi spun.
Plec spre ea si strig:
-Hayley!
-Lacey!Bravo!
-Am un cadou pentru tine,un cadou venit repede pentru ziua ta.
-Lacey,poate esti prea emotionata sau ceva,dar iti zic eu sigur,aici..(se uita in jur) nu e niciun cadou.
-Nu prostuțo,e ceva mai bun decat un lucru..,tu,si eu,NE VOM MUTA CU ONE DIRECTION!!!!!
-Ce?!?Cum?!?Serios?!?
-Da,au nevoie de mine sa mă mut cu ei pentru a repeta si toate astea,si am zis ca fara tine nu merg!!
-PE!!!BUNE!!Multumesc Lacey!!
-Cu mare placere!
Merg si o prezint baietilor,ea reactinand mai bine decat credeam,poate nu voia sa fac impresie proasta...
Ne urcam in masina lor si mergem la noi acasa si luam bagajele noastre.Adica le facem.Si mergem la ei acasa.
Era o casa imensa alba cu detalii negre.
Intram inauntru si urcam la primul etaj si acolo baietii ne arata 2 camere mari,eu merg la cea din dreapta si Hayley la cea sin stanga.Intru in camera si e de 5 ori cat apartamentul nostru,(daca nu mai mult).E cu peretii un alb cu detalii roz si are un pat mare si un televizor,baie proprie cu cada si dus(baie cred aca era cat fostul nostru apartament,daca nu mai mare).In camera aveam si un mini frigider,si un semineu si o alta camera ca si dressing,ala da mare.Era de 2 ori cat apartamentul nostru,sau chiar mai mult.Avea lift!Si un stand cu mancare!Ala da dressing!Era super.Era pe o masa si un laptop si un computer si cate un telefon nou.Aa,si am zis televizor,voiam sa zic plasma,jocuri video,boxe,si multe altele.Camera lui Hayle era la fel dar era alba cu detalii tucoaz(culoarea ei preferata).
-Aah!Yey!zice ea.
-Ne vom acomoda repede!zic eu
Pentru restul serii am povestit cu baietii si am mancat si ne.am uitat la un film.
Sper ca va placut,aceasta este cartea mea,si stati linistiti,asta e doar începutul.Am lucrat destul de mult la acest capitol,mai ales ca l.am facut lung.Da.ți si voi un vot,sper sa îmi da.ți follow și comentarii bune.
Va pup!Casey.P.S-Voi posta o data pe saptamana!

Compozitoare pentru One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum