SİYAH KANATLAR 1

56 8 8
                                    

Umarım okurken sıkılmazsınız. İyi okumalar.....

Kulağım da kulaklık elimde yeni aldığım kitabımla çok güzel bir yolculuk geçiriyorum demek isterdim ama maalesef . Hayır anlamıyorum yer değiştirirsek ne olur. Ama yoook beyefendi nuh diyor peygamber demiyor.
Ayrıca ben niye ona beyefendi diyorum ki bunun neresi beyefendi .Bu bildiğiniz odun . Hem de yontunmamış odun . Uçağa bindiğimden beri yanımdaki oduna cam kenarına geçebilir miyim diye izin istiyorum .Bugün içimden biraz iyi kız ol diyorum . Bak tatile çıkıyosun diyorum . Kibarlıkla yer değiştirebilir miyiz?diye izin istiyorum .Ama nafile. İşte böyle salaklar olunca ben iyi kız olmaya çalıştığım rolümden hemen çıkıyorum ve Dolunay Başar 'a dönüyorum . Sonra niye Dolunay bu kadar sinirli oluyor . Hayır sen de dışarı izlemek istersin de 'hayır yer değiştiremeyiz' dersin anlarım ama yanımdaki salak gözünü şu telefondan da almıyor ki . Ayrıca ben Dolunay Başar bu güne kadar kimseden izin istemedim . Tabi ki annem babam hariç. Onlarda yemiyor.

Ben size kendimi tanıttım mı ? Hayır. Ben Dolunay .Dolunay Başar. Türkiye'nin en iyi iş adamlarından biri olan Onur Başar'ın şımarık kızı. Aslında hiçte şımarık değilim. Onur Başar'ın kızı olduğum için herkes beni şımarık diye adlandırıyor. Oysa beni tanıyanların hepsi şımarık olmadığımı bilir. Böyle konuştuğum da eminim hepinizin gözün de neşeli , sevgi dolu bir kız canlanmıştır. Ama hayır. Daha doğrusu içim böyledir .Kendi kendime içimden konuşur gülerim . Dikkatinizi çekerim içimden gülerim dışa asla öyle bir görüntü vermem . Siyah Kanatlar çetesinin ele başıyım. Çoğu kişinin korktuğu kızım ben . Ve böyle olmayı seviyorum. Lise son sınıf öğrencisiyim. Şimdilik bu kadar bilgi yeter .Daha doğrusu aklıma söyleyecek bir şey gelmiyor .Çaktırmayalım lütfen!!!

- Aaa . Hadi ama alt tarafı bir yer değiştircez . Hem zaten sen dışarıyı izlemiyorsun ki.

- Sana hayır dedim . Bunu nesini anlamıyosun?dedi odun .

Sessizce oduna birkaç küfür ettim .

-Bir şey mi dedin?

Mala bak ya . Sanane ister derim ister demem . Sanane hı sanane . Gerzek. Neyse sakin Dolunay . Sakin.

- Hayır, dedim fazla sinirli bir sesle. Ben şimdi bu gerizekalıya değil bu kadar şansız olmama kızıyorum. Kendime gelmek için derin bir nefes aldım ve verdim. Yanımdaki Aşkın
" Gerizekalı mısın sen ? Yanında taş gibi çocuk oturuyor.Senin şimdi onunla aranı yapmalısın.Kavga değil !" diye sessizce kulağıma fısıldadı.
Aşkın, gerizekalı kardeşim olur kendisi. İkimizde fazla iyi anlaşamazsak da birbirimizi çok severiz .

- Sen bu oduna mı yakışıklı diyosun ? dedim .

Yanımda oturan çocuğa bakarak .Galiba biraz sesli söyledim çünkü yanımdaki hödük gözlerini dikmiş olduğu telefondan kaldırıp bana baktı. Tabi ben tırsarmıyım ? Tabikide hayıır . Neyinden tırsıcam be . Şimdi benim herkesin bildiği ve korktuğu Dolunay'a dönmem lazım . Böyle konuşmaya devam edersem delilirim. Artık maskemi takma vakti diye düşünerek yüzümü hemen ifadesiz tuttum. Duygularımı gizledim. Yandan çocuğa baktığımda çocuğun hala bana baktığını gördüm. Kafamı ona döndürüp "Ne?"diye sordum. Hödük bana :

-Az önce ne dedin?

-Duydun bence tekrar söylememe gerek yok.

Sabır dilercesine başını yukarı kaldırdı.Sonra tekrar telefonuna döndü. Bende kendimi güzel bir yolculuğa hazırlamaya çalıştım.Hayır ne yapim.Daha havaalanından kalkanı bir saat bile olmadı. Yolculukta uzun olacağı için kulaklığımı takıp Oğuzhan Koç Gülki Sevgilimi açtıktan sonra yeni aldığım kitabı okumaya başladım.

SİYAH KANATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin