#ÖRTÜLÜ KIZ

183 8 0
                                    

Okula geldigimde ders baslamisti ve ders edebiyatci idi  beni derse almiycagindan %100emindim  derse giremeyecegimi, anlayınca kantinde oturmaya başladım bi kahve alıp icmeye baslarken camdan assayiya baktigimda o örtülü kızın gectigini gordum elimdeki kahfeyi bırakip hizlica merdivenlerden inmeye basladim tam örtülü kız bizim sınıfın kapisini tiklatmak icin elini uzattiginda elini tuttum ban kötu bir bakis atip elimi biraksan diyorum dedi elini bırakıp, pardon özür dilerim ama ders edebiyatcı seni derse almaz istersen kantinde seninle oturalim deyince kafasını olumlu anlamda sallayıp beraber merdivenlerden çıkmaya basladik merdivenlerden cikarken dayanamayip; adin ne, Diye sordum, derin bir nefes alıp adının Rukiye olduğunu söyledi,cümlesini bitirmeden peki senin adın ne?? Benim adım ışıl diyip küçük bir tebessüm ettim, kantine geldigimizde bir masa bulup oturdum ve arkamdan gelip oda oturdu zaten almis oldugum kahvenin sogumus oldugunu görünce çöpe attim ve tekrar masaya oturdum masaya oturdugumda bana ters ters bakiyordu neden baktigini dayanamayip sordum Neden öyle bakıyorsun??  Hızlı bir sekilde cevap verdi  neden kahveyi döktün?  Soruma soru sorulmasini pek sevmem aslind ama cevap verdim sogumustu soguk kahve icmeyi sevmem diyince peki sen bilirsin deyip sustu. Aradan 15 dk gecmisti ve en sonunda zil caldi zil sesiyle birlikte sınıfa girip çantamı bıraktım.tam sınıftan çıkacakken kolumdan sertce biri tuttu, bu Berkant'tı,arkama dönüp kızgın ve öfkeli sesimle,KOLUMU BIRAK gerizekali deyince bana dönüp ışıl ben sana aşık oldum dedi zaten sevmiyodum şu çocuğu artik nefret ediyordum Berkant cümlesini bitirince sev yapabileceğim birsey yok maalesef diyince bütün sınıf  bana baktı o öfkeyle önünüze dönün be Aptallar diyince Aras söze atıldi biraz sakin ol istersen ışıl zaten Berkantin kalbini kırdın deyince icmden en seninde arkadasininda diye söverken git basimdan aras diye bagirdim beni ne bukar sinir etmisti gercekten bilmiyordum o salak  berkantin dedigi beni sinirlendirmemisti bile o örtülü kız beni sinir ediyordu o bir tuhafti ımmm nasıl.desem bn bile bilmiyordum ama onunla iyi bir arkadas olacak gibi de durmuyordu ;)


YENİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin