Bu olaylarin ardina okul çıkışı beni çağıran berkantın yanina gittim Berkant gelince soze giristi; bak ışıl artık çocuk degiliz, ve bunun sende farkindasin o sınıfın ortasindaki tavrın sana hic yakismadi ve ben seni 10 dan beri seviyorum sana tam acilacagim bir sey cıkıyor açılamıyorum beni anlıyorsun degil mi?? Berkant cümlesini bitirince hafif bir ses tonuyla bak berkant: yakışıklı çocuksun fakat bana göre terssin senle ve ben düşünsene tam bi katliam ben bunlari söylerken Berkantın gözlerinin doldugunu fark ettim, neden şimdi gözleri doldu ki canım gercekler acıdır ama ne yani yanlış mı yapmistim, ben bunlari dusunurken, ileriden Arasın geldigini gördüm, aklıma zekice bir fikir geldi Berkanta evet diyecektim ve aras deli gibi kıskanacaktı, ani bir sekilde bağırarak "EVET BERKANT SENİ SEVİYORUM " dedim berkant öyle saf saf yüzüme bakarken neredeyse bütün okul bana bakıyordu Aras ise bir an duraksayıp bana baktı ve içinden aptal diyip benden gözlerini devirdi, ne yani ben bu kadar aptalliğı boşuna mı yapmıştım, hayir madem Aras efendi hazretleri, bu şekilde kıskanmadi bizde dahada zorlariz degil mi :)) . Berkant öyle yüzüme saf saf bakarken gülmek geldi icimden garibimin hic birseyden haberi yoktu aslında amacım berkanti kullanmak degildi tabiki ama olaylar gelisince oyle oldu iste, Berkant yüzüme bakarak "Nasıl.yani şey ımm evet mi dedin sen ne yani biz şimdi çıkıyomuyuz cümlelerini kekeleyerek söylerken hafif bir ses tonuyla berkant sessiz ol istersen tamam seviyosunda abartma yani cümlemi bitirir bitirmez beni herseyden pisman etti salak cocuk, okulun etrafinda ipini koparmis dana gibi kosuyordu, sanki evlenme teklifi ni kabul etim ya berkant böyle yaparken kalbime bi öküz oturdu, sanki vicdan gibiydi icimden bi ses ışıl berkanta gercekleri söyle derken diger ses hayır ışıl arasi seviyosan biraz kıskandirmak gerekli diyordu aklim daki kötü düsunce sanki aşk uzmani kesilmisti bi an, suan gercekten ne yapacagimi bilmiyordum??? Aklimda o kadar sey var dıki bir yandan örtülü kız bir yandan deli gibi seven Berkant öbür yandan Aras, düşuncelerim mantikliydi da o örtülü kızi neden dusunuyordun onu valla cok merak ediyorum ahh aşkk ne yapacağım.benn :(( ********************************************************************** arkadaslar 62 olmuşuz buna çok sevindim sizden bir konuda yardim isteyecegim sizce ışıl ne yapmali gercekten benim bile kafam karisti bir fikri olan lutfenn ozelden veya yorumdan fikrini belirtsinn :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KIZ
ChickLitgunesin ilk ışıklari yuzume vururken uykunun ne kadar değerli olduğunu bir kez daha anladım bugün okulun ilk günüydü okulda çok sevilen bir kız olduğum icin diger kızlar gibi ızdırap verici degildi