Eskiden beri olduğu gibi üniversitelerde olan karşıt görüşlü tartışmalar tam gaz devam ediyordu. Can verenler oluyordu. Sonu nereye gidecek kimse bilmiyordu. Dinçer'de üniversitede kanı deli akan yiğitlerden biriydi. Görüşü ne olursa olsun büyüklerine, hocalarına saygısızlık yapmayan temiz bir gençti. Saygısızlık yapmadan, seviyeli tartışmalara girerek davasının yiğidiydi. Okuduğu tarih bölümünün etkisiyle Türk'lüğünü damarlarında hissediyordu.
Sıradan bir gün yine başladı. Uykusundan uyanıp, servise binip okula gelmişti. Daha okula yaklaşırken sesleri duymaya başlamıştı. Yine olaylar vardı.Dinçer tartışmanın olduğu yere yaklaşarak olay hakkında çevredeki okul arkadaşlarından bilgi almıştı.Sol kesimden bir grup ve birkaç etnik döküntü basın açıklaması yapıyorlardı.Bunlara karşı milliyetçi görüşlü öğrenciler sloganlar atarak karşılık veriyorlardı.Milliyetçiler, vatanını canından çok seven erler.Dinçer'de hemen yanlarına katıldı.Oda sloganlarla karşılık verdi.Kanlarının deliliğine dayanamayıp saldırmak,öldürmek istediler.Ancak polis güvencesi alan karşıt görüşlülere hiçbir şey yapamıyorlardı.Polislere de zarar vermek istemiyorlardı.Ancak karşı taraf ahlaksızca, slogan atmaya başlayınca bu yiğitleri kimse tutamazdı.Toplasan 20-30 kişi o grubu eline almak için 100 kişilik polis barikatını aşmayı başarmışlardı.Kendilerini durduramıyorlardı. Destek gelen ekipler, biber gazı kullanarak ortalığı biraz da olsun sakinleştirmişlerdi. Dinçer neredeyse gözünü açamayacak kadar kötüydü.Kendini kenara zor attı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kargaşa
ActionKarışıklıkların tam ortasında..Yeni bir başlangıç olabilir miydi acaba ? Belki kurşun yemiş bir sevda , belki bir kurt yalnızlığı düşer hisseye.