dublu mada dublu probleme II :))

958 26 5
                                    

Saptamana a decurs destul de greu avand in vedere ca eram singura . Si daca va intrebati nici cu Justin nu am mai vorbit de cand a plecat mama .

Azi eram destul de fericita deoarece mama se intoarce acasa :* si a spus ca are o surpriza pt mine :* yaaay :))

Apropo bunica mea a decedat ieri dar ea mereu spunea ca este o prostie sa plangi dupa oameni morti asa ca incerc sa fiu tare :(

Eu vorbind singura : unde pisici mei imi este telefonul ala tampit .....

Stateam si ma uitam in oglinda si cand am observat ca aveam telefonul in mana am inceput sa ma injur singura :))) lol ;))

Am pornit catre aeroport si mama ma sunat sa imi spuna ca in cinci minute aterizeaza :*

M-am grabit spre poarta principala incercand sa ajung mai repede ... imi era foarte dor de ea .<3

Cum ma grabeam deoarece avionul a aterizat deja ma ciocnesc de un baiat brunet cu ochi caprui :))) mi se parea destul de cunoscut dar nu stiam de unde ....? :))

Am vrut sa spun ceva dar el mi-a pus mana la gura si a spus :

X: iti dau patru bilete la concertul meu in primul rand daca nu imi strigi numele ...

Eu : nu vreu sa merg la concertul tau idiot si + ca nici nu stiu cine esti ...

X: te - ai lovit cumva la cap ???

Eu : nu dar ma grabesc si nu eu o sa fiu aia lovita la cap daca nu te dai din calea mea ...

X : dura tipa...

Si brunetul pleaca ...

Am fugit in graba la avion si am vazut ca mama aterizat deja :* m-am dus si am luat-o in brate:*

Mama: ce dor mi-a fost de tineeeee Eu : si mieeee dar acum care era surpriza?? :))))

Mama : uita-te in spate ...

Ma intorc in spate si imi dau seama ca pitica blonda care cara niste bagaje imense ( tipic) era nimeni alta decat VACA mea din Romania :* cea mai buna prietena a mea Denisa :)))

Deni : punctuala ca de obicei :)))))

bad boy :* [ fan fic Justin Bieber ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum