Chp. 4

35 7 6
                                    

~YooA POV~

Aku bru je nk gi kluar. Nk ambil angin kjp. Yelah. Xkn nk trperap je lam blik.

Tpi hsratku trbntut bile trnmpk mnusia pling x guna kat dunie. Hyungwon...

Ommo...mcm mne ni...aku x pkai spek....Errkkk....Aku ape agi. Pcut msuk blik trus.

Aduh..Awl benor die dtg....Mcm mne ni....

Idea idea idea...And x smpai sesaat...Haa!! Aku mmetik jri..Idea sudah dtg....Yeah.

Aku cpt-ii trun. And time aku trun,Hyungwon sdg mnyoal ommaku,siapa aku.

Blum smpt ommaku mnjwb,aku mnjwb soalan Hyungwon."YooNa imnida~(YooNa snsd xD xD)I'm YooA's siter"aku mnunduk ke arh Hyungwon llu prgi ke sbelah ommaku.

Ommaku mmbuat muka what's-going-on. Aku hnya mnunjuk isyarat snypp~Hyungwon mngangguk dn trsnyum lebar.

Aku mahu mnymr. Klau aku x pkai kaca mata,aku YooNa and if pkai aku YooA. Nth mcm mne bole trfkir lak idea ni. Brgeliga gk otak aku. Heheheh><

N dgn sngnya,si Hyungwon ditipu olehku. Bwahahaha...Ini msenya tuk aku buli die lak. Ngahngah. Ngehngeh.

"Urmm..Hyungwon prgilh brehat dulu. Msti pnt kan"kata ommaku. Hyungwon hnya mngangguk even aku thu dri mukanya,x nmpk cam orng pnt pon-,-. Sblum die prgi msuk blik,smpt lgi die snyum kt aku.

Ntah npe hti aku..Dup Dap Dup Dap..Ahh...Xleh xleh...Aku xleh ade hti kt namja cmni. Aku pon mmbls snyumn pnuh mknanya tu.

"Npe Yoo kte cmtu?"soal ommaku hairan. Aku hnya trsenyum.

"Omma,klau die thu Yoo ni Yoo,msti die buli Yoo. Die buli Yoo sbb Yoo pkai spek bsr tu. Dh alang-ii Yoo x pkai bnda tu. Yoo mnymr lh. Hihihihi..Omma tlonglh Yoo eh?"aku mmbuat puppy eyes.

Ommanya hnya mngangguk dn mmbuat muka Ada-ii je YooA ni.

"And jgn lupa bgithu appa"psnku. Skli lgi ommaku mngangguk. Aku trsengih kgembiraan then aku brlalu ke blikku.

Dn...Nmpknya blikku n blik Hyungwon brseblhn... Jp..brseblhn?!? Aduh...Ottokhe ottokhe ottokhe... Mkin susah ah aku nk brlkon jdi 'YooNa'.

Ahh..YooA..calm down calm down. Aku kne tngkn diriku dn brlgk sprti biasa. Tpi bru aku nk pulas tombol pintu,Hyungwon mndekti aku.

"YooNa-shii,awk brp thun?"soal Hyungwon. Wjh aku ngn die skrng ni trsngtlh dkt. Klau aku toleh ke tepi,mmg...Eghh...Dkt gile...(Situasi ni like situasi gd at mv Let's Not Fall In Love. Gd like Hyungwon,YooA like yeoja ngn Gd tuh. Tpi dkt mv tu lgi dkt dri ni)

"Err...sye dh graduatee. Jdi tau-ii jelah umur sye lgi tua dri awk"tipuku llu aku mnjauhkn wjhku.

Aku cpt-ii mmulas tombol pintu dn msuk ke dlm blikku. Aku trsa bhg di pipiku dn aku mmgg dadaku. Rse cam nk trcbut je jntung ni.

"Noona pon Noona lah. Aslkn cute"kata-ii Hyungwon dri luar blik dpt didengr olehku. Dn kdgrn bunyi tpk kaki mnjauhi blikku. Aku mnrik nfs lega.

Aku tringt kjdian tdi.

"Aniiiiiiiiiii...aku xleh jdi cmniiiiiiiiiii"aku mnjrit smbil mnekup mukaku dgn bntal. Jdi xde orng pon dpt dgr jritnku.

Mukaku msih trsa pns. Msti mukaku dh merah klh tomato...Aduh..Dn jntungku mkin brdegup lju bile tringtkn psl tdi.

Stop it...Keyh aku xleh jdi cmni. Tdi aku nk prgi kluar kn? So aknku buat prkara yg aku nk buat.

Aku kluar dri blikku kluar dri rumahku. Dan aku mminta driver pribdiku,untk mnghntrku ke mall.

Hate U Love UWhere stories live. Discover now