Sbulan brlalu~Hyungwon lngsung x buli apatah lagi tngking YooA. YooA naik hairan jgk. YooA plk smkin lma smkin rpt dgn Minhyuk smpaikn skrng ni,Minhyuklh tmpt YooA nk kongsi mlsh,share crita and mcm-ii lgi.
"Saem just nk psn,priksa dh nk dkt. Shri due je kmu ade untk buat prsiapan. So,do ur best"psn Miss Suzy sblum kluar dri kls.
"Aduhh..bsing btul btina tua tuh"rungut slh seorng pljr di kls tu sleps mmstikan Miss Suzy dh jauh dri pndgn. Pljr di sbelahnya mngangguk.
YooA mmndg Hyungwon yg hnya snyp. Hyungwon trut mnoleh mmndg YooA. Hyungwon tibe-ii trsnyum mnis mmbuatkn jntung YooA brdgup lju.
"YooA? Oh YooA"Minhyuk mnggoncang-goncang bhu YooA. YooA trsntak.
"N-n-nae?"YooA mmndg Minhyuk."Jomlah study ssama"Minhyuk mnrik krusi mndkti YooA. YooA mngluarkn bku rujukannya.
Smasa YooA study brsama Minhyuk,die curi-ii pndg Hyungwon yg sdg trmnung.
Arin yg trnmpk prbuatan Hyungwon, pnts mnaip msej kpd sseorng...
Arin-Weiyh,aku rse aku tau spe yg Hyungwon suke.
XXX-Eo? Nugu nugu?
Arin-YooA. But aku x brp sure sngt.
XXX-Jinjja? That nerd girl? Ahahahaha x kish ah sure or x... So Rin, straight to the plan B xD
Arin-Ahahah nae nae. Cikgu aku dh msuk kls.
Arin trus mltkkn phonenya di bwh meja apbila Mr. Chen msuk.
●●●●●
YooA POV
"Mansae Mansae Mansae Yeah!"Aku mnyanyi lagu svt,rookies grup from Pledis Svt.
Dorng punye muka..Oh God..Gile hnsem!..Lgi-ii yg visual die uh,Mingyu>< Pstu ade sorng tu pndek pndek. Aku x ingt nme but die jinjja...cute! K stop fangirling_(._.)_.
Tok Tok~
Pintu blikku diketuk. Aduh. Spe lak kcau aku bru nk lnding ats ktil.
Pintu blikku dikuak. Aku agk trkjut sbb Hyungwon yg bkk pintu blik aku. Ye btul die nih? Slh mkn ubat ker?
Ohnoo..Aku x pkai spek mata aku...aduh..dh ah spek tuh ade kat ats meja solek aku. Msti die nmpk...
Tpi Hyungwon hnya mmndgku. Naik seram pon ade. Dh ah mata die bulat gile.
"Wae ko tipu aku,Yoon YooA?"soalan Hyungwon mmbuatkn mataku trbeliak. Adumak tepung gomak. Mcm mne die leh tau?
Dh kntoi ah ni? Ahhhhhhhhhhh!! Huwahuwa. Kk..Stay calm stay calm.
"Er...YooA?"aku buat-ii hairan. Hyungwon mndekti aku. Smkin lma smkin dkt smpai muke kitorng jrk hnya 5 cm. Ommo...Aku hnya mmtungkn diri.
Ape ni? Asl dgn die?!?
"Ko tipu aku an?"soal Hyungwon.
"T-t-tipu A-a-a-ape?"aku dh rse muka aku bhg pns sngt. Msti muka aku dh merah sngt ni.
Bile aku jauhkn muka aku,die dktkn blik. Omma!!! Help me!!! Jdi aku mnundukkn wjh.
Tibe-ii die mnggkt daguku. Die pndg...tpt mata aku. Arrrhhhhh....stop it!!!!!
Tibe-ii....Chup~~~~
Sah Hyungwon mmg dh gile!!!! Aku mnolak bdn krus kringnya dgn ksr llu sgra kluar dri blik!
Ah Jinjja! Die gile ke ape? Aku mmgg ddaku. Dup dap dup dap dup dap.
He...
He had stoled my first kiss....
Aku mngelap bibirku ksr. Dsr nmja x gune! Geli ah ade ksn bbir die! Dlu buli skrng ni...nk mainkn prsaan aku lak?
Aku mndgus geram. Bkn ke dlu die bnci aku?!
Jap. Skrng ni aku nk dok mne? Ah stor jelah. Aku mlngkh ke stor.
Dh mlm dh ni. Aku tido kt stor je ler arini. Aku mncapai slimut yg msih elok dlm stor tu llu brsndr pd dinding.
X smpai bbrp mnit,aku trlena~
Hyungwon POV
Aku trsenyum bhgia. Hsrtku dh trcapai. Haha xD.
Aku mmgg bbirku. Hohohoho...Eh mne prginya si YooA tu eh? Aku sgera kluar dri bliknya llu aku mncri YooA di stiap sdut rumah tu.
"Ahahaha...die tido sni?"aku mncngkung di dpn YooA. Aku mnyelit rmbutnya di telinganya. Cntik. Knp die pkai spek tu? Haih..
Aku mndukungnya ala-ii bridal style gitu smpai ke bliknya.
End POV
●●●●●
YooA POV
Aku mmsuki skolahku dgn cria. Oh yeah! Aku bru msuk high school!
Dgn rmbut terikat due,aku mlihat ppn knytaan.
Kls...1-2. Kls bruku><
X smpai lima mnit,aku smpai di dpn kls 1-2. Aku mlngkh msuk dgn ykin.
"Annyeong~~~~"aku mnyapa seorng nmja llu dduk di sbelahnya. "Annyeong~"nmja tu trut mmbls spaanku.
"Nme awk ape?"soalku."Won"kata nmja tu pndek.
"Nme sye YooA. Pnggil Yoo je"aku mmperkenalkn diri smbil trsenyum.
Tibe-ii suasana kls mnjdi snyp~
Aku mlihat skeliling. Smua pljr dlm kls tu dh....Hilng!
Mne Won?!
"Won! Won! Yah! Sye just nk brkenaln!"
"Yah YooA!"sseorng mmnggil nmeku. Siape? Siapa yg pnggil?
End YooA POV
Hyungwon yg sdg brjln mlepsi blik YooA,trdgr pnggilan YooA.
"Won? Rsenya omma je pnggil aku cmtuh"Hyungwon pon redah je blik YooA. Bkn ape...Just nk cek •﹏•
Hyungwon trpndg YooA yg sdg mrcau-rcau mmggil Won. Hyungwon brjln ke arh YooA llu mmnggilnya.
"Yah YooA!"Hyungwon mmndg YooA dgn pelik. Bbrp saat kmudian,YooA kmbli tenang dlm tidurnya~
"Comel btul"Hyungwon trsenyum kcil. Die mnyelimutkn YooA llu mnaikkn suhu air-cond(So mkin pns lah an?•﹏•)
"Haih....sbulan lbih je agi aku leh dok dgn die"Hyungwon mngeluh.
"Hyungwon,YooA! Trun mkn"kdgrn laungan kuat omma YooA. Hyungwon mlngkah lemah mnuruni tngga.
TBC
Typo? Abaikan. Author in hurry. Cz skjp je dpt gune wattpad ToT. Just a Short update by me-95Linee_
-NTVJHBI-