İşe başlamışlardı.Enes ve Deniz sessizce ön kapıya yaklaşıyordu.Enes ve Deniz gizlice 2 askerin arkadasina geçerek onları sessizce etkisiz hale getiriyorlardı Enes adamı sessizce boğarken Deniz işi tam becerememişti ve asker resmen Deniz'i öldürecekti ama Enes hemen Denize yardım ederek askerin kafasına 2 kere ateş etti.Enes gülerek
Enes》Başaramıyorsan beni izle
Deniz》Sadece bir hataydı.Abartma.
Sessizce yürüyorlardı.Dila ve Burak...
Dila ve Burak binanın arkasından girmışlerdi ve herşey tam plana göre gidiyordu.Burak ve Dila bir koridora girmişti ve birsürü oda vardı.Bir odaya girecekken bir anda Sirenler çaldı.Burak ve Dila çok korkmustu bir anda birsürü asker o alana gelmişti.Burak hemen Enes'e telsizden haber verdi.
Burak》Enes!Enes çabuk buraya gelin çabuk!
Enes》Siz yine ne yaptınız!Her tarafta sirenler çalıyor.
Burak》Üzgünüm Enes bunu yapmamam gerekiyordu.Ama şuan bunu konuşamayız.Hadi çabuk gel
Enes》Tamam bekleyin
Enes hemen Deniz'e işaret ederek yanına gelmesini istedi.
Enes》Burak ve Dila'nın yanına gidiyoruz.
Deniz》Ne yaptılar yine?
Enes》Bilmiyorum beni takip et!
Enes ve Deniz koşarak giderken Enes'in bacağına bir mermi geldi.Hemen bir duvar'ın arkasına geçtiler.Deniz suratını çevirince 4 tane asker gördü.
Enes'den hemen silahını istedi.Silahi alır almaz hemen 2 kurşun sıktı.Tekrar duvardan bakınca 2 askerin yerde olduğunu gördü.Enes silahı istedi.Bu is böyle gidemezdi.Bu askerlerden birsey öğrenmek zorundalardı.Enes hemen bir askerin kafasına sıktı ve diğer askerin 2 kere bacağına sıktı asker yere yatmış ve savunmasızdı.Ona sordu.
Enes》 Burda neler oluyor!
Asker cevap vermeyince Enes askerin yaralı olan bacağına bastırmaya başladı.Asker bağırmaya başlayınca ağzını eliyle kapattı.Enes ne yaptıysa işe yaramadı en sonunda askerin kafasına 2 kurşun sıktı ve Burak'ın yanına gidiyorlardı.Burak'ın söylediği yere geldiklerinde Burak ve Dila yoktu.Enes ve Deniz etrafa bakarken bir anda bayıldılar.
Uyandıklarında Dila ve Burak'ın yanında buldular kendilerini.
Deniz》Ne oluyor burda
Prof.Edward》EvimeHoşgeldiniz.Gününüz nasıl geçti gençler?
Burak dalga geçercesine
Burak》Çok iyiydi aslında bir sürü askerini yaraladım
Enes de Burak'a katılarak
Enes》Aynen öyle adamım.
Profesör bu sözlere çok sinirlenmişti.
Enes ve Burak'a güzel bir yumruk attı.
Enes》Babannem senden daha sert vuruyordu diyerek güldü.
Ama bu son gülmesiydi galiba.
Profesör bir bıçak çıkararak Enes'in bacağına sapladı.Enes uzun bir süre bağırdıktan sonra sustu ve kendi kendine söylendi.
Enes》Demekki bu adamı sinirlendirmememiz gerekiyormuş...
Prof.Edward》Bu yaptıklarım senin suçundu benim değil.Şimdi siz benim misafirimsiniz bende sizi iyi konuk etmek zorundayım.Sizin üzerinizde birkaç test uygulayacağım umarım kızmassınız.dedikten sonra arkasında duran doktor'a şöyle dedi.
Prof.Edward》En yüksek dozu naklet bu güzel misafirlere dedi.
Burak'ın boğaz'ına bir iğne yapıldı.Burak'ın ten rengi uzun bir süre mavi oldu ama sonra rengi yavaş yavaş normala döndü
Burak》Bu iş baya eğlenceliymiş vay be.
Profesor sinirlenerek
Prof.Edward》Neden birsey olmadı neden!
Doktor》Efendim hasta'nın vicudu çok dirençli ilaç vicuda etki etmiyor.Ama bu ilaç etki etmiyorsa bu ilaç bir yerden dışarı çıkar dedi ve o anda Burak kusmaya başladı.
Burak》Lanet olsun tadı çok iğrenç.
Prof.Edward》Çabuk diğerlerine'de yap şu iğneleri!
Doktor hemen Dila ve Deniz'e iğneleri yaptı.Onlardada aynı şeyler oldu.
Profesör çok sinirlenmişti.Ama Enes'de çok korkuyordu
Prof.Edward》Bu genç'e iki tane yap!
dedi ve Enes'in boğazına iki tane iğne yapıldı.Enes'in rengi çok değişmişti galiba ilaç etki ediyordu ama gereğinden fazlasıyla etki ediyordu.Enes bağırmaya başladı.
Doktor》Efendim burdan çıksak iyi olur.
Prof.Edward》Gerek yok sen istiyorsan git ben burdayım.
Dedikten sonra doktor hemen odadan çıktı bu arada Enes çıldırmış gibiydi.Gözleri tamamen mavi olmuştu.Bir anda kendisini tutan engelleri kırarak profesör'e doğru koştu ve onu boğarak öldürdü.
Hemen Deniz Dila ve Burak'ı kurtardı ve ordan çıkmaya hazırlandılar.Emes 3 arkadaşını kurtarirken 5 tane asker geldi ve Enes'e doğru silah doğrulttular.Enes sinirden kendini kontrol edemiyordu 5 asker'e ne olduğunu anlamadan bir yildirim fırlattı.Güçleri olduğunu bile yeni öğreniyordu.
Burak》Baya etkileyici...
Enes》Gitmemiz gerekiyor oyalanmayin.
4 genç açık olan kapıdan hemen çıktılar.Binadan çıkarken 2 araba ve 1 helikopter onları bekliyordu Helikopter Enes'e saldırmaya başladı Enes mermilerden kaçamıyordu aslında saten kaçmasına gerek de yoktu.Mermilerin açtığı izler 2,3 saniye icinde yok oluyordu.Enes'in eli yavaş yavaş yanmaya başlamıştı eline baktığınızda sanki elinin içinde dolanan mavi bir şey gördü.Bu mavi şey elini çok ciddi derecede yakıyordu.Enes bu acıdan garip garip haraketler yapmaya başlamıştı ve o arada Burak bir askerden bulduğu M4 A1 ile helikoptere ateş etmeye başladı.Burak pilotun kafasına sıktığı bir mermi ile helikopteri düşürdü.Burak Enes'i sırtına alarak arabaya bindirdi.
Burak herkesin yerinde olduğundan emin olarak arabayi hemen çalıştırıp oradan uzaklaştı.Ama arklarındaki 2 araba peşlerini bırakmıyordu.Burak Deniz ve Dila'ya iki silah verdi ve
Burak》Gerekeni yapın.
Dedikten sonra Deniz ve Dila arabanın caminin çıkarak arkadaki arabalara ateş etmeye başladılar.Sonunda bir arabayı yoldan çıkarabildiler.Sonunda 1 araba kaldı ve oda en sonunda takip etmeyi bıraktı.Burak eve doğru gitti.Eve girdiklerinde
Devam Edicek....Evet arkadaşlar yeni bölüm neden geç geldi diyebilirsiniz.Acikcasi yazmaya üşendim :D.Yani aslında birazda okuldan kaynaklanıyor.Bugun kar tatili olduğu için yazdım.Yeni bölüm cumartesi günü gelecek...
Kelime》764
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Weather Man
Adventure《Açıklama》 Bu hikaye deki bütün fikirler benim hayal gücümden oluşmaktadır.Yanj bu hikayeyi hayal gücümun son noktasına kadar götürmeyi düşünüyorum.Hikayeye yeni isimler ekledigimde özelliklerini yazarım. 《İyi okumalar》 Yıl 2015 bir yılbaşı gecesiyd...