Weather Man - bölüm #3-Gizli Olaylar

32 3 4
                                    

Bu Uygardı.Yerde baygın halde yatıyordu. Enes telaşla hemen Uygarı sırtına alıp arabaya götürdü.Burak ve Enes de arabaya bindikten sonra hemen hastaneye götürdüler.Acil kapısına geldiler ve Enes tekrar Uygarı omzuna alıp hemşireye haber verdiler ve yatağa yatırdılar Uygarı sadece bayılmıştı.Enes ve Burak konuşmaya başladı.
Enes》Bu olaylar neden ve nasıl oldu hala aklım almıyor.
Burak》Benim aklıma bırseyler geliyor aslında
Enes》Benim aklımdan da aynı şey geçiyor galiba.
Burak》Bence bu olayların hepsi o Flash bellek in içindeki bilgilerden yüzünden oluyor.
Enes》Birileri birşeyler öğrenmememizi istiyor.
Burak》Ama biz onlara inat burda ne olup bittiğini araştırıp gün yüzüne çıkarıcaz.
Enes》Tam aklımdan geçenleri söyledin.
O gece hastanede kaldılar.Uyandiklarinda saat 10:00'du Hemen Uygar'ı yanına gittiler ve şok oldular.Uygar yerinde yoktu.Hemen hemşireye haber verdiler hemşirede daha olan biten'den haberi yoktu oda çok şaşırmıştı.Kamera kayıtlarını izlerken resmen beyinleri yandı.Uygar saat sabahın 8'i gibi kendi kendine kalkarak hastaneden uzaklaşıyordu.Burada çok garip şeyler oluyordu . Hastanenin kantinine gidip kahvaltı yapıyorlardı.
Enes》Acaba o gece neler oldu?
Burak》 Bilmiyorum dostum.
Enes》'O gece keşke Uygarla gitseydik ve keşke ben onun yerinde olsaydım bunların hepsi benim suçum onun suçu yoktu!' Diye bağırdı ve herkes o masaya baktı
Burak》'Bunların hiçbiri senin suçun değil' diyerek teselli etmeye çalıştı.

Arabaya bindiler ve eve gittiler okuldan uzaklaştırma cezalarının bitmesine 4 gün kalmıştı.Ne yapacaklarını bilmiyorlardı.
Evde Burak ' ın aklına bir fikir geldi;
Burak》Enes aklıma bir fikir geldi!
Enes》(Gülerek) Ne geldi o güzel aklına yine?
Burak》Uygarın evine gidip biraz ipucu arayabiliriz?Ne dersin?
Enes》Haklısın o akşam çok garip şeyler oldu ve
Hemen burak cümleyi
Burak》hiçbir yere bakamadık diyerek tamamladı.
Hemen arabaya atladilar ve doğruca Uygarın evine gittiler.Evin kapısının önüne gelmişlerdi eve bakarken kapının açık olduğunu gördüler.kapıdan İçeri girdiler.Ev çok dağınıktı sanki birisi daha demin buradaymış gibi
Enes 》Hey Burak buraya gel şu odalara bakalım
Burak 》Tamam geliyorum der ve Enes'de bir bağırma sesi gelir 'bırak beni'diye Burak hemen koşar ve.....

Devam Edicek....

Arkadaşlar bu bir bonus bölümdü o yüzden biraz kısa oldu yarın tam 1000 kelimelik bir yeni bölüm gelicek yarın saat 12:00 de gelmesini istiyorsanız oylamanızi verin yorum yapın ve paylaşın.

Weather ManHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin