M-am trezit intr-un pat tare, auzind tipete venind de nu stiu unde. Am incercat sa ma misc, insa am constatat ca eram legata la picioare si maini.
M-am zbatut in speranta ca o sa pot sa ma eliberez, insa a fost o alegere gresita, doarece materialul cu care eram legata mi-a cauzat rani. Cine stie de cand stateam legata? Deja ma durea si spatele.Am privit in jur, scanand locul. Cred ca eram intr-un dormitor, atata timp cat nu vedeam nimic altceva decat niste rafturi si patul pe care stateam.
"Nu imi pasa." am auzit o voce venind dintr-o camera altaturata.
Am recunoscut imediat vocea ca fiind a acelui baiat care.. o Doamne.
Amintirile din seara precedenta si-au facut aparitia in mintea mea, lasand cateva lacrimi sa curga pe obraji."Dar Harry daca o sa scape, s-a zis cu tine." am auzit o voce.
Harry. Asa il chema. Pf nume de psihopat.
"Taci naibii din gura, Liam" l-am auzit pe Harry zicand, trecandu-ma niste fiori la aroganta lui.
Stai, vorbeau despre mine? Nici nu stiu de ce mai stateam. Am tras o privire la legaturile mainilor sângerânde din cauza ranilor. Eram legata cu sarma? Ce naiba... Daca tot voia sa ma lege, putea cu ceva care sa nu imi cauzeze rani.
"Eu nu stiu ce sa zic." am auzit o voce necunoscuta.
Imediat dupa, mi-am dat seama ca cineva se indreapta spre asa zisa "camera mea", dupa auzirea pasilor.
M-am prefacut ca inca dorm, ca sa mai pot avea ocazia sa ascult ce discuta.
Am simtit niste pași inceți venind spre mine. Puteam simti cum baiatile inimii incep sa-mi creasca si cum respiratia o lua la goana.
"O vai dar uite cine s-a trezit." l-am auzit spunand.
Chiar daca muream de frica, am continuat sa ma prefac ca dorm.
In acel moment, un lichid de gust nu prea bun a facut contact cu fata mea, facandu-ma sa tresar. Avea gust de... lichior?
"M-ai stropit cu lichior pe fața?" am tipat la Harry, acesta uitandu-se amuzat la mine.
Atunci mana lui a facut contac cu obrazul meu, durerea fiind prezenta in corp.
Am inceput sa plang, uitandu-ma speriata la baiatul din fata mea."Daca mai tipi odata la mine, o sa se ajunga la si mai rau. Si nu mai plange, ca mai primesti o palma." a zis el rece, asezandu-se pe un scaun in fata patului meu.
Atunci am putut observa faptul ca diverse tatuaje ii acopereau marea parte a corpului. Urasc baietii cu tatuaje. Ii urasc.
"Cum ai dormit, Frumoasa Adormita?" m-a intrebat acesta.
"Avand in vedera ca mi-au intepenit mainile si corpul stand in aceeasi pozitie timp de o noapte, avand si mainile legate cu sarma, da, am dormit extraordiar de bine, sa stii." am spus, sarcasmul facandu-si aparitia.
Acesta nu a zis nimic, insa si-a ridicat mana in aer. Eram sigura ca avea de gand sa ma loveasca din nou, asa ca am inchis ochii. Spre surprinderea mea, nu a facut asta. Ci mi-a desprins mainile si picioarele de sarma care parea sa imi manance carnea, pe bune.
"Asteapta." a zis acesta, indreptandu-se spre un sertar, cautand ceva.
In timp ce rascolea prin sertare, realitatea m-a lovit. Eram libera. Nu mai eram legata. Puteam fugi. Puteam scapa.
Am tras o privire la Harry, care inca rascolea prin sertare, stand cu spatele.
"Porcaria naibii." l-am auzit soptind.
Atunci, m-am ridicat incet de pe pat, din fericire acesta fiind prea tare ca sa faca vreun zgomot.
Am inceput sa fac pasi marunti catre usa, deja simtind cum frica pune stapanire pe tot corpul.Intr-un final, ajungand la usa, am deschis-o usor, pasind afara din camera. Harry inca era cu spatele, analizand un obiect pe care il tinea in mana.
Am inceput sa alerg pe holurile casei, incercand sa gasesc iesirea, cand am simtit 2 maini trangandu-ma si oprindu-ma.
"Mai, mai, mai." a spus baiatul strain.
La naiba, uitasem de ăștia.
"Va rog lasati-ma sa plec..." a murmurat, lacrimi facandu-si aparenta in ochi.
Cei doi au inceput sa rada, incepand sa faca glume pe seama mea.
Am simtit un vant rece pe la spate, cauzandu-mi fiori si inspirandu-mi frica.
Inca aflandu-ma in bratele unuia dintre baieti, am intors cu spaima capul, pentru a-l putea intalni pe Harry stand drept, ochii sai reci fixandu-i pe ai mei."Oh, Harry, voia sa scape." spune cel care ma tinea in brate, dandu-ma lui Harry.
Sincer acum, cred ca puteam sa stau si singura pe picioare.
"Am observat si eu, Zayn." spune Harry, cel care parea a fi Zayn dandu-si ochii peste cap.
Am urcat scarile, ajungand din nou in camera de unde plecasem.
Harry m-a "trantit" pe pat si s-a indreptat spre un birou."Harry imi pare..."
Acesta s-a intors brusc, avand o sticluta mica in mana. Ce.
"De unde imi stii numele?" a intrebat acesta surprins.
"Pai..." am luat o gura de aer, insa acesta m-a intrerupt.
"De ce ai fugit?"
Am rasuflat aerul inspirat, dand inecet din umeri.
Harry a inceput sa rada, lasandu-si la iveala gropitele."O sa-mi platesti tu, Lauren." a zis acesta printre rasete.
Am cascat gura la auzirea numelui meu pronuntat de carte el.
"Dar tu..." am inceput, insa a continuat el.
"De unde iti stiu numele? Eu stiu totul,
Lauren. Si stii ce mai stiu?" a intrebat, uitandu-se drept in ochii mei."Hm?" am intrebat, intrucat nu imi puteam simti vocea in stare sa vorbeasca.
"Ca o sa platesti pentru ce ai facut." a zis, panica deja facandu-si aparenta.
A ridicat de pe masa o seringa, mai masurand inca odata lichidul din ea.
Ce. Naiba.
"C-Ce vrei sa faci?" l-am intrebat timida.
Acesta nu a raspuns. Doar s-a indreptat cu seringa spre mine, un ranjet prostesc fiind evident.
Atunci, am simtit sentimentul de frica.
CITEȘTI
The Climax - H.S.
FanfictionDoar intr-o clipa viata lui Lauren se tranaforma intr-o controversa din care nu mai are scapare. Ea isi vrea viata normala inapoi, el cauta razbunare, ajutandu-se de ea. El stie ca o sa vina un moment in care o sa-i dea drumul, insa ei ii devin dr...