BÖLÜM 2:Elif'in Doğumu

108 33 9
                                    

1996 ŞUBAT 1

Dışarısı çok soğuk ve karanlık , lapa lapa kar yağıyor.
Akarların küçük gece kondularında büyük telaş var. O gün çok önemli bir gün. O gün Elif in doğum günü ...

Ebe yardımcısı yatak odasından çıkıp heyecanla bekleyen babanın yanına gitti.
"Gözün aydın nur topu gibi bir kızın oldu "selaattin bey bu habere çok sevinmişti neredeyse havalara uçacaktı. Bir çocuğu üstelik bir kızı olmuştu. Yardımcının ardından bir hışımla ebede odadan çıktı. Çok acelesi vardı. Sanki kaçıyor gibiydi.
"Ebe hanım Ebe hanım kızımın sağlığı yerinde mi?" selaattin bey ebenin hızla çıktığını görünce onu durdurmak icin sormuştu bu soruyu. Ebe hiç arkasına bakmadan cevapladı Selahaddin beyi
"Kızının durumu gayet iyi ama benim gitmem lazım, Allahaısmarladık." Ebe hanım evden çıkıp gitti. Aslında işi yoktu sadece kaçıyordu...

Selahaddin bey merakını yenik düşüp odaya girdi çünkü çok merak ediyordu kızını. Hemen kucağına alıp kokusunu içine çekmek istiyordu. Odaya girdiğinde karşılaştığı manzara onu çok etkiledi, karısının kucağında kızı vardı. Çok duygulanmıştı. Hemen yanlarına gidip onlara sarıldı ve bebeğinin kokusunu içine çekti. Geri çekilip bebeği kucağına aldı. İzlemeye başladı. Kucağında bir bebek uyuyordu.
"Çok güzel deyil mi?" Selahaddin beyin eşi Nuran hanım odadaki sessizliği bozmuştu.
"Evet aynı elif gibi" ELİF bebeğin adını elif koymuştu Selahaddin bey. Çok seviyordu o ismi Selahaddin bey. Evlenmeden önce karar vermişti, ilk kızı olursa adını Elif koyacağım demişti. Oldu! Tamda istediği gibi oldu. Kızına Elif adını koyabildi.

2 SENE SONRA

Aradan uzun zaman geçti, yaklaşık iki sene olmuştu. Elif artık iki yaşına gelmişti, büyümüştü büyümesine ama ailesinin çözemediği bir sorun vardı Elif de. Sanki, sanki elif bakmıyordu öylece duruyordu. Ailesi bu durumdan rahatsız oluyordu. Elif'i bir hastaneye götürmek, kontrol yaptırmak istiyorlardı ama hastaneye götürecek paraları yoktu. Selahaddin beyin Elif doğduktan bir hafta sonra geçirdiği iş kazasında bacağı kesilmişdi. Bu yüzden işten çıkarılmıştı ve başka bir işe de alınmamıştı. Maddi açıdan durumları kötüydü o yüzden Elif 'i hastaneye götüremiyorlardı.
Buna bir çözüm bulmaları lazımdı...

Karanlığın Aydınlığı (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin