Düşmanın dost mu oldu şimdi?

16 1 0
                                    

Kerem uyandığında yine bir sandalyenin üstünde oturuyordu. Aralarında yaklaşık 30-40 santimetre vardı Yaren ile. Yüzünde ki morlukları gördü. Sonra çizikler vardı suratında Yaren'in. Kambur durduğuna göre onun da karnına vurmuşlar. Kerem sinirleniyor ama yapacak bir şey olmadığını biliyordu. Bu yüzden sakin olmaya çalıştı. Bekledi bekledi. En sonunda Yaren uyandı. Korku dolu gözlerle etrafına baktı. Yanında Kerem'i görünce rahatladı, ağlamaya başladı. Kerem onu sakinleştirmeye çalıştı. Odaya adamlar girdi. Kerem sormaktan çekinmedi "Bizi niye buraya getirdiniz, ne işimiz var burda?" dedi. Adamlar hala pis pis sırıtıyordu. Geldiler ve Yaren'i ayağa kaldırdılar. Kerem şaşkınlıkla izliyordu. Sonra adamlardan bir tanesi "Bizim patron istiyor seni. Böyle güzel kızları da pek sever. Şimdi ses çıkarma da gel bizle." diye tehdit edermişcesine kolunu sertçe tuttu ve çekti. Acı bir çığlık atan Yaren'in gözünden yaşlar akmaya başlamıştı. Adamlar tam da dışarı çıkarken kapı kırıldı ve polisler içeriye daldı. Noluyordu burda? Merak ve korku dolu gözlerle bakıyorlardı etrafa. Polisler adamları götürürken içeriye Asude girdi. Tabi yaa onun başının altından çıkmıştı her şey. Ama o zaman polislerle içeri niye girsin ki. Bilmiyordu. İksi de bilmiyordu. Yanlarında ki polis onlara "Şurada ki kız olmasaydı şu an burda olmazdık. Ona teşekkür etmelisiniz." dedi ve gitti. İkisi de şok oldu. Asude yanlarına geldi ve öncelikle özür diledi. Daha sonra ise şunları dile getirdi " Sizlere karşı yaptığım kötülük için özür dilerim. Bir daha sizler için kötü bir şey yapmayacağım. Benimle arkadaş olur musunuz?". Yaren bu teklife sıcak bakmıştı ama Kerem bir şeyler döndüğünün farkındaydı. Ama Yaren'i kırmamak için teklifi kabul etti. Asude mutluluktan ikisinide boynuna sarıldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son NefesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin