8--Rap Mon--
Kisahnya begini...
Pada suatu hari..ketika Namjoon tengah mencari rezeki (kononnya...),ada penguatkuasa yang tengah meronda ronda.(Faham fahamlah sendiri...).Namjoon hanya buat tak tahu je penguatkuasa tu...Ketika dia ingin membeli air..dia masuklah ke kedai 7eleven..masa dia nak pegang pintu tu...tiba tiba kaca pintu tu pecah...maka terjadilah perbualan antara Namjoon dengan penguatkuasa itu...(a.k.a DBKL lah kan...)
Penguatkasa:Woi!Kau yang kat sana tu!!
Namjoon:*lari*Aku tak buat apa apalah!!
Penguatkuasa:Jangan lari!!!Stop!!
Namjoon:No!!!Dasi run run!!!
Penguatkuasa:Sini Malaysia lah!!Aku tak paham korea!!!
Namjoon:Aku ni memang korea lah!!!*still lari*
Penguatkasa:Aha..dapat tangkap jugak dia ni....*tangkap Namjoon*
Mak uih...gile ah..pertama kali aq jumpa pengemis hensem dari aku....Namjoon:Aku boleh rap jugak eh!!!
Penguatkuasa:Oh,yeke...tak tanya lak aku...
Namjoon:Apahal kau tangkap aku?!?!?!??!
Penguatkasa:Kau pergi masuk 7eleven buat apa?Kau tahu tak kat 7e tu mahal dari kedai runcit...lagi lagi pasal GST lagi...2.6 Bilion lagi...ekonomi dunia lagi...
Namjoon:Oh...Najib eh...
Penguatkasa:And aku tahu kau tak akan cukup duit nak beli benda dalam 7e tu...
Namjoon:Hey,Man!!!You think I have no money!!!When I was 21...I am A rapper at a kpop idol u know!!!!Its BTS!!!BANGTAN SEONYODAN!!!AND IM THE LEADER!!!
Penguatkuasa:Omo...aku ni fanboy bts...*pengsan*
---Suga---
Aku swag....Aku xde pape nak buat ...and aku mampu tidur 20 jam sehari...Aku nak tidor...*bentang kotak...*Baiii...*tido*
---Jimin---
Huhu...aku dah lah tak dapat Kahwin dengan Jungkook...Abs aku dah tak de pulak tu...So,Aku merempat jelah...Media massa..please cari Jungkook..aku rindu dia...
---Jin---
Sorrylah...Aku bukan penganggur,pengemis ke..whatever...aku dah jadi pinky chef yang paling berjaya tau...ullos ni...Hebat tau aii masak...I dah tak mainlah dengan BTA?BTY?B2UTY?....BTS!!...Hell no..ergh...buhbye..aii nak masak ni...Tata*baling sapu tangan warna putih* (agaknya dia nak author mati kot...)
--V--
Akaus skakalajaja najaisusuakpqpwueja pasoqijwbxvayiq iapaowuaoal papakauaokajauuq uqysgajㅕ먀매놈 ㅣ미마 누ㅑ미모노먀ㅓㅁkaoshhajakai joaahqi uauqukqpqlq Aku rindu jungkook...*baju dia dah koyak rabak..sebab dia lapar sangat...dia makan lah baju dia*
--Jungkook--
Huhu..nampaknya aku dah hidup merempat...agak agaknya...Hidup aku ni...Macam dalam scene aku berlakon dalam mv i need u jek...Aku rindu Jimin,V,Hope,Namjoon,Jin(Hell no..dia dah lupekan bts...),Suga hyung...Aku nak jadi golden maknae jungkookie lagi..huhu...Someone...Please satukan Bts semula...(mungkin bts 6 orang je...sebab Jin dah x berminat dgn dunia kpop..sekarang dalam gastronomi je...)
--Hope--
Macam mana nak menari lagu sister....(SISTAR lah...kau tanya aku wat pe..aku bukannya tahu pun)....no comment....
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Ok....Nanti akan keluar apabila exo mempunyai teman wanita 2...
Sape yang minta Lay tu?Bias dia...Sabar ek..author tengah cari idea...Thanks for waiting...
And exo -L ❤ A.R.M.Y
A.R.M.Y❤ EXO -LExo,BTS..SARANGHAJA!!!!!!
YOU ARE READING
[C] LAWAK MEREPEK BTS,EXO&GOT7
HumorDimana dunia kepelikan seorang remaja berumur 190 tahun bermula , sebelum tu sila bungkus kain kapan sendiri :p Ouh yeah! Thanks haters :) #4 in Humor - 20 Dec '17 #6 in Humor - 25 Dec '17 #10 in Humor -23 Dec'17 #13 in Humor -14 Dec'17 #14 in Humo...