Wahahahaha ...awal awal dah blanja gambar 😃😃😃. Ok lah.pi baca pi baca..oopss ada user guide lagi...gehehhehe.. kalau ayat dia macam ni // alahaih // maksudnya itu dia cakap dalam hati au...hahaha..eh! Dah baca baca!
______________________________Sehun: Oh Sehun! Oh Oh Sehun! // aik..terpanggil diri sendiri lak //
Jimin: Gila eh?
Sehun: Oi! Agak agak sikit! Aku lagi tua dari kau!
Jimin: Ellllleh!!! Beza setahun je!!!!
Sehun: Hey!!! Sedar lah diri tu sikit!!!! Pendek!!!!
Tiba tiba D.O dan Suga muncul.
Sehun: Wargh!!!! Hantu!!!!
Suga: Oi! Mulut tu jaga sikit ye!!!
D.O: Sehun!!!. Nak hyung buat ke!!!
Sehun: Eh..Hyung buat apa kat sini...apa yang Hunnie kata tadi..mana ada apa apa. Hish Hyung ni.. // aishh..macam mana diaorang boleh dengar???!!! //
D.O: Kami tak pekak!!! Hyung dengar!!!
Jimin: Wahahahahahhahahah(evil laugh) padan muka!!!!!! Ejek orang lagi!!!!
Suga: Jimin!!! Apa yang Sehun cakap tadi?!!!?!?!?!?
Jimin: Dia kata PENDEK!!!!!!!!
YOONMIN TIME!!!KYAAA!!ヽ(≧Д≦ノ
Sehun: Mana ada!!! Sehun kata tinggi lah!!!!
Suho & Jin: Yoyoyoyoyo.. Apakah yang telah berlaku ini Σ(・艸・*)!!!
Sehun: Suho... Huwaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Suho: Eh..Sehun. Kenapa ni?!!!!!! Ya rabbi...(eh... =_= ) Napa menangis ni?????
Sehun: Titew..titew.. Huwaaaaaa!!!!!!!!!!
Jin: Kenapa ni Sehun..cuba cerita.
Maka Sehun pun cerita dari A smpi Z.
Jimin,Suga & D.O hanya roll eyes. Menyampah.
V: Sehun! sehun!
Sehun: Pedia..
V: kau knl Menya?
Sehun: Tak!
V: Ala...menyampahnya...
Krik krik krikk... =_=
Chanyeol: Hahahahahahahahambar lah V.
V: Oh..cheosomnida 💩
Baekhyun: Anak omma!!!!
V: Omma ya?!!!?!?!?? Omma?!?!?! Omma!!!!!!!!!! LTNS!!!! IHIKS!!!
Baekhyun: Anak Omma sihat tak?!?!? Anak Omma dah makan?!?!?? Omma rindu lah taetae!!!
V: Omma!!!huhuhu.. Appo! Jangan lah cubit lengan taetae!!
Baekhyun: Biarlah!!! Omma tak tahan tgk cuteness overload anak omma nih!!!!
V: alahaih..omma ni.. *malu*
Baekhyun: eeee.. Perasan..dasar anak perasan tahap jajan tul. Omma kamu ni lagi cute tau. *flip baju* (*takde abs •́ε•̀~*)
V: eee..omma ni mmg..perasan byk..patutlah anak hilang.
Xiumin: Cut!!!! Aku nak lalu..bagi aku lalu..hehehe..
Jungkook: Alahaih Hyung ni!!!! *baling popcorn kat Xiumin* kacau line betullah hyung ni!!!!!
Xiumin: Eiii!!!!!! Eiiiii!!!!!! Nasib baik popcorn ni sedap!!!! Kalau tak..
Jungkook: Kalau takkk apa dia?!?!?!?
Xiumin: Kalau tak.. Hyung curi 'alien' Kookie..nak?!?? *dekatkan muka kat Jungkook*
Jungkook: Ta..tak nak.!!!
Habis bersepai popcorn tu..
Kai: Oit Rap Mon!!!! Asal kau makan popcorn yang dah jatuh tu?!?!?!! Kotorlah!!!!
RM: Hah??? Eh... Sorry lah.. Aku dah lama x makan popcorn karamel ni..tadi baru nak mintak Kookie..tiba tiba Xiumin hyung buat Kookie jatuhkan popcorn..apa lagi..aku makan lah..
Kai: Atototototototototototo..ciannya dia nih.. Cepat bersiap aku belanja kau makan.
Semua org: NAK JUGAKKKKK!!!
KAI: MANA BOLEH!!! BELANJA EXO MAKAN PUN DAH 800,000 WON!!! INIKAN PULAK DENGAN BTS!!!
Semua org: Takpelah...gedeng... (Kedekut in Bahasa Jawa 😂😂😂)
RM: Diorang jeles letuwww..ahahahahaha... Thanks tau nak belanja I makan. I nak siap siap ni..
Kai: eeee..kau jgn pakai baju perempuan lak!!!! Geli aku ber I-U ni!!!!
Chen: Haih... Anak didik aku lah tu..!!!! Wahahahahhagahahhahahhaa!!!!!!
J-Hope: Ish ish, kau ni!!!! Ajar anak orang ajaran sesat!!!!!!
Chen: Aikkk sejak bila?!?!?!???????!!?!!?!!!???! Bagitau aku sekarang!!!!!
J-Hope: Habis!!! Kau ajar rap mon jadi les kan!!! Eh..salah. Gay kan!!!!! Neighhh!!!
Chen: Mengarut!!!! Bila masa!!!!! Aku tak buat pun ok!!!! Lay!!!!
Lay: Nae!!!
Chen: Hahahahaha..!!! Unicorn sudah sampai!!!! Unicorn!!! Tunjukkan kehebatan kau sekarang!!!!!
Lay: Mana boleh...
Chen: Asal pulak?!?!?!??
Lay: Dia kan kuda.. Aku kan kuda padi..sesama kuda..mana boleh lawan..
Chen: Apa?!?!? // sejak bila pulak diaorang bersekutu nihh?!?!? //
Lay: Kuda!!!!
J-Hope: Kuda, Padi!!!!!
Lay& J-Hope: Uhuks!!!! ╥﹏╥
Jackson: Drama apakah ini..haih..author dah gila.. Author..org yg sudi nak teman titew tak teman pun!!! Diaorang tipu titew!!!! Uhuks!!! Marah diaorang author!!
V: Eeee!!! Gedik!!! Menyampah! Eh..ahak.. Hai bubble_taehyung !!!! Ini lah Kim Taehyung!!! V!!! Apa khabar!! Saranghaeyo bubble_taehyung !!!Muah!!! Nee..Author dah buat part khas untuk awak!! Muah!!!!
YOU ARE READING
[C] LAWAK MEREPEK BTS,EXO&GOT7
HumorDimana dunia kepelikan seorang remaja berumur 190 tahun bermula , sebelum tu sila bungkus kain kapan sendiri :p Ouh yeah! Thanks haters :) #4 in Humor - 20 Dec '17 #6 in Humor - 25 Dec '17 #10 in Humor -23 Dec'17 #13 in Humor -14 Dec'17 #14 in Humo...