Evet bugün yılın son günü... Her şeye rağmen mutlu olmaya çalışıyorum. Ama bugun ve yeni senemin yeni günleri nasıl geçecekti onsuz ... "Gerçekten istemediğin bir şeyi hayal edemezsin." Sadece hayal ediyordum. Olmayacaktı . Ama kendimi böyle avutuyordum. Ta ki uzaklara dalmam bitene kadar... Sonra uyanıyordum. Hiç bir şeyin gerçek olmadığı , olmayacağı geliyordu aklıma. Bir umut birgün belki olur.. Sadece bekliyordum. Ne olacağını bilmeden. Sadece istiyordum gelmeyeceğini bilmeden. Tek inandığım şey bir gün karşılaşacağımızdı. Buna gerçekten inanıyordum.sadece bekliyordum. Onunla bir gün geçirmek istiyordum. O hiç duymadığım kokusunu o sarılma hissini onda hissetmek istiyordum. O heyecanı onda yaşamak istiyorum... __________________________________ Karlı bir sabaha uyandım. Her taraf bembeyazdı. Ve kar devam ediyordu. Onunla el ele yürümek vardı. Ama elini sanki hiç tutamayacaktım. O kadar uzaktı . Elini tutsam bırakmazdım zaten... Aklımda bir tek o vardı . Çıkmayan takılı plak gibi onun fotoğraflarına bakıp tekrarlıyordum... Saatlerce düşünüp bir yere varamamak çok yoruyor. Bazen ne yaparsan yap olmuyor. Bu duyguyla bir sonuca varılmıyor. Çünkü bu başka bir duygu. Duyguların en acı vericisi , en yoğun hissedileni...en mutlu edeni en can yakanı... ___________________________________ " Sen başka şehirde ben başka şehirde görmeden nasıl olacak ? " Demesi kulağımda yankı yapıyor. Anlam veremiyorum. Sadece haklısın diyordum telefonda bir sessizlik oluşmuştu ve kendimi , içimdeki acıyı dışa vurmamak için dışımı sıkıyordum. Ağlamamı duymasın diye hemen kendimi toparlayıp onun sözlerini dinliyordum. " istersen konuşabiliriz. Ama ne kadar ileri gider bilemiyorum." Bir darbe daha yankılanıyor... En azından sert cevaplar almadığıma dualar ediyordum. Titrek bir sesle " Görüşürüz." Diyebilmiştim. Sanki görüşecektik. Bunu söylememe anlam veremedim.😕 her şey bitmiş gibi hissediyordum. Bitmiş , yeni bir hayat başlayacaktı benim için. Günler geçmişti ama benim sevgim geçip bitememişti. Ee ne yapacaktım ? Bir mesafenin onca sevgiye engel olduğuna düşünmüyordum. Sevseydin , sevebilseydin bahaneye mesafeleri koymazdın ... Neyseki alışmıştım artık. Olmayacağına inanamıyordum hala ama alışmıştım işte. Bir umut bir ümit . İnsan ümit etmediği bir şeyin peşinden koşmaz. Öyle kolay değil seven bir kalbin bir anda durması. Gerçekse sonuna kadar sadece onun için atar. Seveceğim sonu hüsran olsada olacaksada. Bir günümü onunla geçirmek bana çok muydu ? En güzel günlerim onunla oldu... Sabahları günaydın mesajları , akşamları iyi geceler demeleri , arayıp 2dakikacık sesini duymam bile beni mutlu edebilirdi.