Yol aydınlığım

15 4 0
                                    

Yolumu aydınlatan ışığım, en güzel yolculuğum, "çölde sona kalan en değerli  su tanem" ...                                                     ___________________________________  Hissettiğim boşluk , sana olan ihtiyacım anlatılamaz. Su , nasıl bir ihtiyaçsa sende benim için yaşam kaynağımsın.                   ___________________________________ Seni duydum. Gece sokakta arkadaşlaydım. Sesin o kadar güzel geliyodu ki takip ettim. Ve seni o pencereden gördüm aman allahım dedim. Bu rüya olmalı saçları kısaydı ve çok tatlı , yakışıklıydı. Aah diyorum... Yanında kuzeni vardı ve beni görmüştü . Onunla 1sefer tanıştırmıştı. Sevdiğim... Beni gören kuzeni beni göstermişti. Ve ben hemen fırlamıştım. Eve koşmuştum. Fakat polisi çağırmıştı. Neden böyle bir şey yaptı ki ... Sevdiğim , ailesiyle gelmişti bulunduğum şehre. Kaçacak bir yer bulamamıştım ondan. Görmesini istemiyordum ki fakat polisi gördüm ve kolumdan tutup arabaya bindirdi. Ben şok ve hayal kırgınlığı yaşıyordum. Karakoldan hemen saldılar ve eve gittim. Birden o ve ailesinin geleceğini söyledi annem. Ben 2. Şokumu yaşıyordum. Neden ki? Saçımı nedense iki yandan bağlamak gelmiş ve yapmıştım. Eşorfmanlarımı değiştirmemiştim. Ama o gelecekti. O ve ailesi ? Neden böyle dengesiz davranıyordum anlayamadım. Annem hazırlık yapmıştı mutfakta. Ve ben yollarını gözlüyordum camdan. Bir kaç sefer zil çaldı fakat onlar değildi. Misafir gelmişti . Annem bekleyeceğimiz birinin olduğu için kibarca müsait olmadığımızı anlattı. Ve bekliyordum... Zil çaldı ! Kapıda annesini ve bir kaç kişiyi karşılamıştım . Fakat sadece annesi girmişti. Göremedim onu. Gelmemişti işte. Neden ki bu nefretin. Rahatsız bile etmediğim sebepsiz yere polis çağırmıştı. Unutmazdım bunu. Neyse annesi mutfağa geçti ve annemle sohbet ettiler yanlarıda oturuyordum. Annesi cok şeker bir kadındı. Fakat güzel davransada sanki bir kötü bakıyordu bana anlayamadım ve uyanmıştım rüyamdan. Her şey bir rüyaydı. Şaka gibi bir rüyaydı. Uyandığımda kendime gelememiştim. Ona daha daha çok bağlanmıştım. Sevgi ve tutkuyla ona olan hislerim anlatılamazdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DÜNYAMIN PARLAYAN YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin