Be careful with heart

207 19 3
                                    

Chorong iaitu pelajar gred 4 di Sevit High school merupakan Top student atau lebih dikenali sebagai Charming Girl...

Taeyeon:Weii,Kau dh tau ke psal hot guy yg nk msuk kelas kita Nii??

Chorong:Ha'ah dh tau...nape??hot sngt ke diorng tuu??

Taeyeon:Name dh hot guy beb...mesti lh hot....Apalh Kau nii..

Chorong:Lantak lh,Ak Nk blajar Nii...Dh pi main jauh²...kcau orng yg tngh busy je Kau nii...

Tidak lama kemudian,Teacher Min msuk diikuti dgn 4 orng bdk baru....

Selepas murid² baru memperknalkn dri,Teacher Min menyusun kedudukan mereka...

Teacher Min:Chanyeol & Sehun korng duduk di belakang Taeyeon & Chorong yee..

Chorong:~Alamakkkk!!!Apasal teacher Min sruh duduk belakang ak pulakkk...ak rse cam tibe² je cair bile nmpk muka Chanyeol tkdiii tuu..~bisik hati nye..

Taeyeon:Weii,apasal muka kau merah semacam je nii??Malu sbb hot guy duduk kt belakang kite eh???Dri tdi duk tngk Chanyeol tuu...

Chorong:eh eh,mana ad....muka ak merah sbb pnas sngt nii haa...kau nii..

Taeyeon:Bnyk lh kau pnas,skrang nii musim salji tk kluarnye matahari tuu..Jgn nk mengelat lh ak dh tau...Ni nk habaq kt orng sebelah niii *smbil tnjuk kt eunji*

Chorong:Eh,tkde mse ak nk malu...buat ape nk malu??tk pyh bg tau dia lh sbb eunji tuu akn sakat ak hri² dgn cerita merepek kau nii...

Taeyeon:Eleh,ngaku je lh yg kau tji mmg dh cair bile tngk Chanyeol tuu kn???

Chorong:Tkde makna nye lh...Ak hempuk kau kn...Lgpn,atuk ak lg hensem drpd mamat tuu...

Taeyeon:Tk ckap pun hensem,kn dh kantoii...Ak ingt hti kau nii batu sngt smpai tk prnah cair ngn mne² laki sebelum nii...Cair jgk rupanya...

Skip...
Di kelas sewaktu mse rehat...

Eunji:Korng!!Naeun pi mna nii??Dy pi tndas ke cuci tndas???Tndas dh ckup bersih kutt...

Taeyeon:Entah...sabar ah..nti dy balik lh tuu...dh buat kerja tuu...

Eumji:Ak nk copy jwapan Naeun nii...mlas nk fkir..

Tidak lama kemudian,Naeun muncul bersama jungkook di sebelah nye...

Taeyeon:Aikk...sjak bile pulakk si Naeun nii bleh bergaul ngn laki???bkan ke selama nii dy anti boys??

Eunji:Tu lh...mesti ubat dy habis nii...Naeun!!Sjak bile pulakk lh kau niii normal??Dh lh kau bg number phone kau kt dy camtu je...

Naeun:Mmang selama nii ak tk normal tpi tuu dlu...skrang ak normal sbb kookie tuu...aaaa...kyeopta..

Taeyeon:Kookie??Biskut mne pulakk nii??KAU mkan biskut lpas tuu kau normal lh??cam kau mkan chipsmore??

Naeun:Isyh kau nii,dy bkan nye biskut tpi jungkook...tuu nickname dy..korng nii kcau mood bahagia ak je..

Eunji:Bkan ke selama nii kau kte yg kau hnya akn jatuh cinta & couple ngn bku je??ape lh penangan si jungkook tuu smpai kau jdi tk brape normal nii..

Naeun:Adalahh...mlam nii ak citer kt korng k...

Chorong:Weii,korng dh siapkn kerja ke??klau Teacher Yuri mntak camne???Baru korng tau..

Sdang asyik menyalin nota,tiba² Chanyeol memanggil nye...

Chanyeol:Chorong...Sy nk smpaikn pesanan Teacher So Hyun nii..

Mendengar Chanyeol memanggil nama nye,tiba² Chorong berasa tergagap² untuk menyahut panggilan Chanyeol itu...

Chorong:Ehem..ehemm..yee,ad ape??Bg tau lh pesanan Teacher So Hyun tuu...

Chanyeol:Teacher sruh awk uruskn kem nti...Nanti tlng pergi ambik senarai tuu kat Teacher yee...

Chorong:Kem???Musim salji nii??Ke summer vacation??

Chanyeol:Mesti lh summer vacation awk oii...apalh awk ni..Ingt!Nti pi ambik tau..Klau awk tk ambik,nti teacher ingt sy tk bg tau awk pulakk..Naya sy..

Chorong:Ouhh..okay..thank you..Spe yg akn jdi penolong sy nanti??Teacher ad bg tau tk??Or sy kne lantik sndri??

Chanyeol:Teacher sruh sy jdi penolong awk...Sy nk number phone awk,nti snang nk bincang bile ad masalah nti k..

Chorong:haa??You are my assistant??Jinjja???Aigoo..

BERSAMBUNG..

#MIANklautkbest
#AzrinnVkook

❤Be My Love❤Where stories live. Discover now