Love is You!

70 6 0
                                    

Sdah msuk 2 bulan Chanyeol koma dan sepanjang tempoh itu,Chorong tdak prnah pulang ke rumahnya semata² hndak menemani Oppa nya.

Chorong:Oppa!Oppa lapar tak?Chorong ingt nk pergi beli ramen dekat kedai runcit kat bawah.Nak tak?*berckap sorang diri*

Chorong mengusap rmbut Chanyeol kemudian turun untuk membeli.

"Kenapa Chorong buat Oppa mcam ni?!Chorong yg seksa dri sndri!Oppa tk prnah slahkn Chorong!Balik lh Chorong!Itu lh yg terbaik untuk Chorong.I wish you goodluck.Pilih namja lain je lh Chorong,Oppa tkut Oppa akn trus buat Chorong sakit hati"getus hati Chanyeol.

Perlahan² air mata nya mengalir di pipi nya.

Meanwhile.

Chorong:Oppa lapar!Beli makanan!Yeahh!*happy*

Selepas kluar drpd kedai,Chorong tiba² jdi emo.Dia menangis semahu-mahunya di hadapan kedai tersebut.
Beberapa orang pengunjung memerhatikannya smbil menunjuk² kan jari ke arah Chorong.

Yeoja 1:Eih!Budak tu gila ke nangis kt tngah jalan ni!

Yeoja 2:Ntah!Sesat kut!Tk pun tk dpat jumpa mak bapak!

Yeoja 3:Eih bukanlh!Dia ni nangis sebab kematian suami dn anak lah tu!

Ketiga² Yeoja itu ketawa bersama dan...

Gedebum!!!

Ketiga² Yeoja itu terlanggar katil mayat yg sdang dibawa ke rumah mayat dan akibatnya,Yeoja itu terbaring di atas katil tersebut dan dibawa masuk ke bilik mayat.

Yeoja 1:Aku nak hidup wehh!

Yeoja 2:Aku tak kahwin lagi ni wehh!

Yeoja 3:Yeobo!!!Saranghaeyo!Tolong akuu!!!

Nurse:Bising lah,hantu ni!Ingtkn dh mampus!Hidup lgi rupanya!Kena suntik ni!Ntah²,dia ni gila kut!Senyap lh bodoh!!

Author:Hoho!Pdan muka kau!Jhat kat orng sngt!Sewel!

Chorong mengagahkn dri jua untuk bangun.Anak mata nya mengekori langkah seorang Yeoja yg amat dikenalinya.Yoona!

Chorong:Dia nak lawat Oppa!Biarlh dia!

Sesampainya di ward,Yoona duduk smbil menangis perlahan.

Yoona:Oppa mianhae!Kalau bkan sbb Yoona,mesti Oppa tk jdi cmni.Ni semua slh Yoona!Kenapa Oppa selamatkn Yoona?Oppa nk ape balasan drpd Yoona?!Nak Yoona hdup bahagia ke tnpa Oppa ke?!Oppa!!Ppali ireona!Ppali!!Maafkn Yoona sbb bru melawat Oppa!Yoona pergi Malaysia untuk dpatkn rawatan di sana.Yoona dh sihat dh!Cuma Yoona kne tnggu tarikh pembedahan je.Yoona akn melwat Oppa nnti!Kamsa Oppa!

Chorong yg trdngar perckapan Yoona berasa pelik.

Sebaik shj Yoona kluar drpd ward Chanyeol,alangkah terkejut nya Yoona apabila muka sembab Chorong terpampang apabila dia membuka pintu tersebut.

Yoona:Annyeong!*bow 90 darjah*Kau jga Chanyeol eh?Take care.Jgn kuat jdi panda!Kesian kau!

Chorong:Mwo?!Nae.Kamsa Yoona.

Chorong semakin pelik dgn tngkah laku Yoona.setelah Yoona beredar,dia memasak ramen untuk Chanyeol dn dirinya.

Chorong:Yoona tu knapa eh Oppa?Dia pelik semacam je!

Selang 5 minit kemudian,ramen telah siap dimasak.

Chorong:Oppa!Ramen dah siap.Chorong makan dulu lah ye.

Chorong makan ramen sambil menangis kerana terlalu rindukan muka Chanyeol yang bagaikan minta dikasihani apabila dia makan di hadapan Chanyeol.

****
Sedang asyik Chorong makan,Chanyeol bangun dan berdiri menghadap Chorong dan..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 29, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

❤Be My Love❤Where stories live. Discover now