Trust

105 9 4
                                    

Siapa gadis itu bagi Chanyeol?

Sehun,V & Jungkook jgak ternmpak keakraban diorng..Luluh hti Chorong saat melihat yeoja yg tdak dikenali itu dgn selamba kiss pipi Chanyeol..

Sehun:Chorong!Kau oky je an?Ah,kau tk pyah tngok yee adegan dpn mata tu ye..Jumm ak hntar kau balik ye..

Chorong:Kjap!Ak tk leh pergi lg..Ak nk bg mkanan Ni kt dia..*menangis tk berlagu..meh,author buat lgu*

V:Biar ak je bgi kat dia..kau balik ah..Ak tkkan mkan pun..

Chorong:Tkpe ak bleh buat sndri..*berjalan mendekati Chanyeol Dan yeoja itu*

Chanyeol:Erkk,awk buat ape KT sini?*cpat² melepaskn pegangan antara yeoja tersebut..skrang bru nk lpaskn*

Xxx:Annyeong.Call sy mlam Ni ye..pergi dlu..

Chorong:Nah mkanan yg dipesan!Percuma Ni!Bekas plastik jgn buang merata² sbb sy ahli kelab kitar semula..Hargai Alam*promote alam sekitar jp*

Chanyeol:Awk kte nk suapkn sy?Jum...*pgang tngan chorong*

Chorong:*menepis tngan Chanyeol dgan kasar*suap?Mintak yeoja tkdi yg suapkn lh!!Ak Ni hnye lh maid kau yg tk bergaji yg sibuk buat mkanan untuk kau je!

Chanyeol:Chorong!Tlng lh jgn camni..*whatever lh Chanyeol,Sian Chorong Author tngok*

Chorong:Kite just kwan an?Telinga ak pekak lak semalam..Kau nk kte yg "Do you want to be my Chingu?" Betul an?Ak silap tafsir rupanya..

Chanyeol hnye membisu mndngar setiap perkataan yg kluar dri bibir Chorong..

SKIP

Chorong:Sobs...sobs...sobs..eomma!!!!Dia mainkn Chorong..*menangis atas riba Naeun*

Naeun:Kau okay tk Ni?nangis je  dri tkdi.

Eunji:Haa! Kau ad masalah ke?Share lh..

Chorong menceritakan tntang Chanyeol dan yeoja yg tdak dikenali itu drpd Alif Ba Ta hingga Z..(Author merapu hingga tak ingt pulak dunia)

Taeyeon:What?!!Yah!!Mmang nk kne Si Chanyeol Ni!Knape dia buat camtu?!

Eunji:Ak tk prnah jumpe lelaki seteruk tu!!

Naeun:Tk pyah ah fkir psal dia..Esok cuti an?Ape kte kite pergi holiday?

Chorong:Nak³...Tpi korng ajak lh Sehun,V & Jungkook skali..Diorng dh mcam kwan baik ak dh...Chanyeol tk pyah okay?Klau dia ad jgak,mgkn ak nk bincang psal Ni kut?

Taeyeon:Kitorng terpulang atas kehendak kau Chorong..Buat keputusan elok²..Klau korng couple balik,kitorng doakn yg terbaik..Prinsip kepercayaan kite jgn lupa pulak ye..

Chorong,Taeyeon,Eunji & Naeun berkenalan rapat melalui prinsip kepercayaan diorng..Prinsip nye ialah cuba percaya orng 3 Kali...Beri peluang kat orng lain untuk tebus kesilapn..Manusia tkde yg perfect..

Eunji:Dh jum plih destinasi..

Naeun:Pulau Jeju okay tk?

Chorong:Okay..jummm

SKIP
AT PULAU JEJU..

Naeun:Yeah!!!Finally ak bleh pijak kaki kat sini..yuhoo!!Party time*nyanyi lgu SNSD*

Jungkook:*melompat² dgan Naeun kesayangan nye*

Sehun:Taeyeon!Jum buat camtu jgak nak tak?

Taeyeon:*terkejut*Err..Okay...Jum kite buat jgak lh..
~gulp,mamat ni buat ak patah jantung je...Aik jntung bleh Ptah jgak ke?Lntak ah~

❤Be My Love❤Where stories live. Discover now