Belkide hata bizdeydi çok sevmiştik belkide.Her hücresine kadar.Benim acılarım ergenliğe girdiğimde başlamıştı...
Pek hatırlamıyorum ama 7. Sınıfa gidiyodum sesiz bi öğrenciydim ve zaten birazda toplu bişey olduğumdan arakadaşım yoktu.Sonra bi gün bi kızla tanıştım "Aynı sınıftandım" değişik bi kızdı.Zayıf falan gözleri hafif çekik uzun boylu adı Hazal.Başarılı değildik ikimizde tamam ben ondan biraz daha çalışkandım ama o sanki okula öylesine geliyordu. Bende bi üst sınıftan birini seviyodum seviyomuyum o nu bile bilmiyodum ama işte.Ona söylememiştim bunun arkadaşı(kız) benimde arkadaşımdı ona söylemiştim oda göt gibi hemen ona söylemiş yani Egemen'e.Bütün arkadaşlarına anlatmış.Yani çok pis rezil olmuştum.Hazal internet ortamında birileriyle konuşuyormuş benide çağırdı bende konuştum ve ilk Sevgilimi sanaldan yapmıştım ki fake olduklarını öğrendik .Sonra ben Faceden bi çocukla tanıştım Emirhan ama bende o zmn fake hesaptım Emirhan reel tabi. Sonra ona çok bağlandım böyle bi kalbin yarısı ben diğer yarısı o gibiydik.Bi gün ona fake olduğumu söyledim çok kızdı ve 2 aylık ilişkimiz bitti ama sanalda olsa ben çok sevmiştim.1 ay falan ayrı kaldık sonra bi gece ben yine sabahlıyodum çünkü Emirhan la sabahlamaya alışmıştım.O gün mütüş bişey oldu ve biz barıştık.Bilmiyorum ama o çok değişmişti o benim Emirhan ım değildi...
Arkadaşlar daha devamı var bu sadece başlangıç biraz sıkıcı olabilir devamında hem eğlenip hem ağlıyıcaz.yazım yanlışları olabilir düzelticem kusura bakmayın...
❤❤❤❤