Ona bakıyordu. Âdeta ona dalmak ister gibiydi. Tae, bunu anladığında ona doğru yürümeye başladı. Bu sefer Jung, geri gidiyordu "H-hyung ne yapıyorsun?". Aldırmadan onun üstüne daha çok yürüdü. Ona yaklaştığında ise " Sana daha iyi birşey göstereyim mi? Ne dersin?" Jung korkmuştu "Neymiş?" Tek seferde Jung'u duvara yasladı "Emin misin?" *emin değil o Kookie* ciddi bir şekilde "Eminim! Merak ediyorum..." Tae, gülümsedikten sonra onu öpmeye başladı. Jung aldırış etmeden duruyordu. "Sadece bumu hyungcuğum? Bumu marifetin?" Tae kendini aşağılanmış hissediyordu. Jung'u ters çevirip duvara yasladı ve kendisini Jung'a yasladı. "Ha bebek Kookie? İlerisini ister misin?" Dehşete kapılmış ve tahrik olmuştu. "Neden soruyosun? İstekli olduğum belli olmuyor mu? Daha ne yapmalıyım?" Tae, hemen onu altına almıştı. Zemin soğuktu. Ama Jung, inlememek için kendini zor tutuyordu. Çok yakındılar ve Tae, onun dudağını ısırıyordu. Sanki onun dudağını patlatmak istiyordu. Bıraktıktan sonra pekte ona cazip gelmeyen şeyler yapmaya başladı. Kookie, acı çekiyordu. Şimdilik! Habersiz şekilde onun içine girdi. "H-hyung!!!" "Ne var Kookie? Sen istememiş miydin?" sonra daha erken olduğunu düşünerek içinden çıktı ve onun üyesiyle oynamaya başladı. Bunu fark edince Kookie, onun eline vurdu "Bunu yapması gereken ben değil miydim! Hanı altta olan felan!?" Tamam sen bilirsin bakışı attıktan sonra elini çekti. Tae'nin üyesini ağzına soktuktan sonra emmeye başladı. Tae... O boşalmamak için kendini çok zor tutuyordu. "Hyung kendini sıkma!" demeye kalmadan Tae savaşı kaybetmiş ve Küçüğüm ağzına boşalmıştı. Bunu beklemiyordu. Tutmakta istemiyordu. Yerede tüküremezdi. Son çare Tae'nin ağzına yapışarak kaybettiğini ona geri verdi.
(Sonra devam Yeni yılımız çok kutlu olsun! ^^)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shots [M] ~ [BTS]
Fanfiction❤Elimden geldiği kadar çok couple çiftlerini yazmaya çalışacağım❤ ❤Ayrıca bilin ki M'ciklerimiz pek güzel olmaya bilir çünkü biz utanıyoruz :D❤ ❤Bölümleri sevgili @MinnieGyu ile yazıyoruz :3❤ ❤ Mizahi tarafımız berbattır... espiriler kötüdür :...