VMin 4/4 (M)

1.3K 31 10
                                    

Gülmeye devam eden Jungkook'a, Jimin yaklaşıyordu. Jungkook susunca konuşmaya başladı

''Hm?.. Demek bir kookie'de varmış. Eşlik eder misin abine hm Jungkook?"

Jungkook, anlamadan bakıyordu. O sırada Jimin, Jungkook'u çekip yatağa yatırmıştı bile.

*AŞIRI SAPIKLIK YAPACAĞIM RAHATSIZ OLACAK OLANLAR OKUMASIN*

Jimin, bir Tae'e birde Jungkook'a bakıyordu. Acaba hangisinddn başlamalıydı? *BENDEN KKK*

Çözümleri tükenmeyen Jimin'in bir fikri vardı. *son kez uyarıyorum*

Tae'nin ve Jungkook'un dudakları birleştirdi ve birbirlerine almalarına izin verdi. Bir süre sonra zevkle öpüşen abi kardeşe Jimin de girdi. Önünde kilere bakıyorduda. Komikti. Jungkook haklıydı herhalde.

İkisininde içine sırayla giriyordu. Fakat Jungkook hiçbirşey hissetmezken Tae, inledikçe inliyordu. Ve bu Jimin'i daha çok yapmaya zorluyordu.

Jungkook... o tükenmişti. Uyuya kalmıştı. Şu an! Jimin buna takmadan Tae'nin üstüne çıktı ve onun saçlarıyla oynamaya başladı. Ona bakan Tae'nin ağzını emmeye başladı. Bıraktıktan sonra Tae utançtan yüzünü kapatıyordu.

"Taehyung... Her tarafın açık"

Jimin ona aldırmadan öpmeye devam ediyordu. Artık bu kadar öpme yeterdi. Jimin aşşağı indi ve Tae'nin sert *:D* olan küçüğünü alıp ağzına soktu.

"J-jimin yapma!!"

Onu takmadan devam ediyordu. Tae, boşalmaya yakınken Jimin bıraktı ve Tae'nin onca tohumu boşa gitti. Jimin kendi küçüğünü alıp Tae'nin münasebet biryerine soktu. Gel git yaparken Taehyung rahat durmuyordu. Jimin'in saçını çekiyordu.

"Jimin yapma! A-acıyor!"

Taehyung içinde sıcak bişey hissettiğinde hemen irkildi.

"Benimsin Taehyung!~ Tebrikler ^_^"

(Sonraki ne olabilir? Tabiki YoonMin! ^^)

One Shots [M] ~ [BTS]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin