Dupa ce ne trezim mergem sa luam micul de jun fara Rachele și Sebastian . Mâncarea era bestială am servit paste carbonara . Aveau un sos care iti incantau papilele gustative .
Dupa masa incredibila de la ora 10:30 ne-am dat seama că trebuie sa plecam la avion in 2 ore ... Mi-a crescut tensiunea am și uitat ca trebuia sa plecam astăzi . Am înjurat de mama focului iar Emma se uita foarte ciudat la mine . Noi intram in camera si începem sa strângem sa facem bagajele pentru plecarea înapoi acasa . Dupa ce terminam de strâns tot (Perinița de Dinți , chilotii ,pampersul de Adulți ai lui Sebastian) și tot ce era al nostru in camera hotelului mergem direct la ușa lui Rachele și Sebastian ei erau gata .
Am pornit direct spre avion pe scurt , am mers cu o limuzina unde ,ne-am făcut de cap' .
Cand ajungem la aeroport se aude îmbarcarea noastră , am venit la fix !!!
Am lăsat-o pe Emma la geam pentru ca era o priveliste extrem de frumoasa , cred ca i-a plăcut . Sebastian s-a potolit cu glumele sale de tot râsu (cred ca s-a maturizat ) Aleluiah !!!!
Dupa un zbor lung ajungem in Romania țara noastră natală .Dupa 2 luni eu și Emma ne-am certat foarte rau , atât de rau încât ne-am despărțit dar , Rachele și Sebastian sunt împreuna ( încă )
Multumesc pentru susținere ! Sa termin cartea ? Lăsați comentarii , sper ca va plăcut .
Eu am fost Andrei , pa ! ✌️
CITEȘTI
Pierduți în New York
RandomEste o carte făcută special pentru niște colegi de-ai mei dar , poate ajunge faimoasă .