"Anne okul kıyafetlerim nerdeee"diye bağırdım her sabah gibi"Ne bağrıyon ya sağır değilim seslen yeter.Okul kıyafetlerinde odanda iyi bak". "Tm buldum aneyy"Şimdi biraz kendimden bahsedeyim. Bn Deniz, izmirde yaşıyom, 8.sınıfım. Üşengeç biriyim, komik biriyimdir. Bu kadar yeter bnce üşendim. Herneyse okul kıyafetlerimi buldum. Giyindim saçımı yaptım. Vee hazırım. Servisi beklemeye başladım. Gelmedi. Gelmedi. Gelmedi. Ahaa sonunda geldi. Her zmanki gibi servisten indikten sonra Osman aşkımın servisini beklemeye başladım. Tabi o lisede olduğu için servisi farklı. Tabi şimdi diyceksiniz sn ortaokul o lise fakat biz şanslı bitcheslar olduğumuz için ortaokulumuzun yanına lise yapıldı ve kantinlerimiz ortak. Ilk zamanlar kötüydü ama Osman aşkım oldugundan beri ortak kantin güzel gelmeye başladı. Ben onu seviyom ama o beni seviyor mu bilemem. Sonuçta poh da çıkabilir. Vee servisleri geldii. Ayyyyyyyyyy tipini yediğim oyşş ya ne tatlı çocuksun sn yaaa. (yazar kendinden soğudu) Tabi herzamanki gibi okula yürümeye başladı. Tabi bndee onu kesiyom çaktırmayın.
"Knkkkkk osmanı eniştemi gördün müü?" Sizce kim bu tabikide elvan knkmm" Geldi tipini yediğim bugün okula çok hoş jojuk ya, ee ilk ders ne lan". "Ilk ders türkçe ". "Tm knk" Ve sıradan okul günü başlar.
-------------
İlk ders bitti sonunda.. Şuan mı napıyoruz? Kantine doğru yardırıyoruz tipini yediğimi görücem.
"Eltuu tipini yediğim orda mı" "Göremedim knk ama kutay aşkemm orda" Tabi size kutayı da söylemedim. Oda eniştem olur kendisi. Tatlı jojuktur ama bannane. Herneyse tipini yediğim ordaydı. Yanında da herzaman ki gibi Mete vardı. Osmanın en iyi knkisi olur. "Knkkk enişte şuan sana bakıyor" diye seslendi eltu bana. Aslında seslenmek ne kelime bağırdı lan bildiğiniz. "Knk hala bakıyo muu " dedim bnde hemen "ayn knk hala sna bakıyor enişte." Ayyyyy tipini yediğim bana bakıyormuş. Oyşş yaaa yerim bn onu yaaa...-----------------------------
Okul bitti malesef bugünde türkçe kursum var. O yüzden çantamı sınıfa koyduğum gibi aşağı koştum ki tipini yediğiminin fotosunu çekebileyim. Tm aşağı indim ne mi göreyim eltu tipini yediğimle konuşuyor. Ne diyor acaba?Neden gitti ki?Ne zamn gitti? Bnde gizlice dinlemeye başladım......
Osman benim hakkımda eltuya soru soruyordu. Ayyy bayılıyorum sandım. Tipini yediğim benim hakkımda elvana sorular soruyordu. Soyadı ne? En sevdiği renk? Nerde oturuyo? gibi gibi bir sürü soru elvan da sağolsun herşeyi söylememiş sadece soyadımı ve bir kaç daha sorusunu cevaplamış. Git kendin öğren demiş...-------------------
"Helal be sana eltuuumm. Canım knkmm. Best knkmmm" diyip duruyordum. Tabi elvan bıkmış olcak ki.. " tm lan yeter anladım çok iyi bi knkiyim huyum kurusun" dedi egosu bi anda tavan yaptı. " tm tm.. yeter başım şişti sus artık denos" tabi bana neden denos diye seslendiklerini merak ediyosanız anlatayım. "Denos"
Deniz ve Osmanın birleşimi bn buldum bnce çok hoj oldu.-------------------
Selam knkişler. Bu hikayenin devam edeceğini düşünüyorum. Hikayede yaşanan olayların bazıları gerçek olaydır. Vote ve yorum yaparsanız sevinirim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Liseli Olma Yolunda
Teen Fictionyan okullarındaki erkeklere aşık olan iki yakın arkadaş. sizce bu aşk nasıl sonuçlanır ? çok farklı bir aşk hikayesi için okumaya başlayın....