HASTANE

254 21 1
                                    

Şuan denizin annesi elvan ve bi kaç kişi daha vardı. Annesi yanıma geldi

-Oğlum sen kimsin seni daha önce görmemiştim.

-Görmeminiz normal bn yan lisedenim adım osman

-Aaaaaaaaaaa... Osman sen misin?

Bu kadın neden bu kadar şaşırdı ki??

-Demek ki denizin sevdiği çocuk osman sensin.
Tam cevap verecrkken denizimin sesu duyuldu. "ANNE NE GEREK VAR SIMDI"

-Hem utanmana gerek yokki kızım ne güzel tanıştık işte. (Denizin anası)

-yani bencede utanmana gerek yok (osman)

-iyi peki bn ne zamn burdan çıkacağım"(deniz)

-tm bitti işimiz çıkıyoruz şimdi.  Osman oğlum sende yorulmuşsundur git evine.

-peki efendim. Deniz yarın görüşürüz ve bu arada annenden tlf numaranı aldım ararım seni "diyip odadan çıktım. Eve geldiğimde saat 8'i geçiyordu. Denize mesaj attım.

#Deniz'den#

Hastaneden çıktıktan sonra eve geldik. Odama gidip duş aldım. Yatağa uzandığımda başım hala zonkluyordu. Telefona baktım instagramda felan takılırken yavaş yavaş uykum gelmeye başlamışdı kii bilmediğim numara beni aradı.

-alo.kimsiniz?

-deniz ben osman seni arayacağımı söylemiştim.

-aa . Nbr osman?

-ii sen başın hala çok ağrıyor mu??

-yok çok değil ama biraz ağrıyor sorduğun için saol.

-yok nolcak ki yarın okulda görüşürüz. Öptüm bb.

-bb.
Dedikten sonra kendimi uykuya teslim etcektim. Ama edemedim. Çünkü ÖPTÜM dedii yaaa.

-------------------------
Vote ve yorum lütfen.

Yan Liseli Olma YolundaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin