Okulun ilk günüydü. Su siyah saçlarını savura savura bahçenin ortasına doğru yürüyordu . Arya ise mavi gözlerini belerte belerte etrafa bakıyordu . O arada birbirlerini gördüler ve koşarak sıkı sıkı sarıldılar .
Yaz tatilinde bir kaç kez görüşmüştüler ama bu onlara yetmemişti. Birbirlerini aynı bir kardeş gibi seviyorlar dı . biraz hasret giderdikten sonra el ele tutuşup sınıfa doğru yürümeye başladılar. Birdenbire oldukları yerde kala kaldılar. Daha okulun ilk günüydü ve onlar ilk günden aşık olmuşlardı. Arya ve Su aynı anda "sanırım aşık oldum" dediler ve gülmeye başladılar. Arya: pekiii aynı kişiye mi ?Su: Mavi gözleri ve kısa saçlarının ucunda hafif dalgalar var .
Arya: Ve ayrıca üstünde dar siyah t-shirt ü ile kasları daha da belirginleşiyor.
Su: Evet! Sanırım aynı kişiden bahsediyoruz , diye bağırır ve tüm koridor Arya ve Su' ya bakar.ama onlar aldırmamıştı.
Arya: Hadi gel yanına gidip tanışalım.
Su: Ben gitmem , utanıyorum . Der mızıklayarak.
Arya: O zaman ben kendim giderim.
Su: Olmaz beni burada bırakmasın .
Arya: Bal gibi de bırakırım .dedikten sonra o yakışıklı çocuğun yanına doğru yürümeye başladı.
Elimi uzatıp " Merhaba ben Arya" dedim.Yakışıklı çocuk beni tınlamıyordu.Ben sesli bir şekilde öksürdüm. " öhö öhöm" yakışıklı çocuk gözlerini devirerek bana baktı.
Ve " ne olmuş " dedi . ben vakit kaybetmeden " tanışsak diyorum". Yakışıklı çocuk bana dönüp " belki de ben istemiyorum."Arya: Senin isteyip istemediğini sormadık şeker !! Ay yok yada çikolata.
Yakışıklı çocuk: çikolata mı? Canın çikolata mı istedi küçük kız. Dedi alaycı bir ses tonuyla. Sonra yanındaki bir çocuğa dönerek Savaş abisi git de şu küçük kıza bir çikolata al.
Arya: Karam olursa sevinirim. Ayyyy! ne diyorum ben pardon ağzımdan kaçtı.
Yakışıklı çocuk: bizde başka bir yerinden kaçsın istemiyoruz zaten.
Arya ince bir ses tonuyla ayyy nediyon sen !? Ayyy pislik! Ayyy terbiyesiz ! Ayyyy!
Yakışıklı çocuk: ay çok komiksin valla
Arya : Arkadaşım da öyledir dur çağırayım da gelsin Suuuuuuu gelsenee
Su: Geliyorum Arya
Yakışıklı çocuk: Al işte bir soytarı daha.
Su: Ben soytarı mıyım?
Arya: Ben sanki soytarıyım Su!
Su: Ben öyle bir şey demedim
Arya: Ama öyle bir şey ima ettin.
Su: Hayır ben öyle bir şey demedim. Nereden uyduruyorsun.
Arya: Herkes bu soruyu sormak zorunda mı?
Savaş yakışıklı çocuğa döner ve " Kerem şu soytarılarla uğraşmayı bırak "
Arya ve Su aynı anda Kerem miiiiiiii ?
Kerem: ne oldu beğenemediniz mi?Su : yaniiii biz daha havalı bir isim beklerdik.ama bu da idare eder.
Kerem: bence siz adıma değil tarzima bakın.
Su: bakıyoruz zaten.
Keremden kıkırdama sesleri duyuldu.Su: neden kıkırdıyorsun kerem.
Kerem: çok tatlısınız da ondan.
Arya: öyle mi düşünüyorsun gerçekten. Ay sende çok tatlısın .
Kerem: e...
Kerem tam " evet " derken yanlarına öğretmen gelir ve " Çocuklar zil çalalı çok oldu farkında mısınız?. Öğretmenin sözü biter bitmez Arya ve Su sınıfa doğru koşmaya başlarlar .Kerem de arkalarından koşar ve " Siz hangi sınıfta sınız ?"
Su : 11/A
Kerem: yani şimdi aynı sınıftayız.der ve önüne gelen saçlarını üfleyerek arkasına atar ve " Allah' ımmm burnuma bir ısı geldi" der.
Arya: Şimdi karşınızda karizma yapmaya çalışan ama konustukça batan bir insanı görüyoruz der.
Kerem: Sadece sizi güldürmeye çalışıyordum.
Su: Neden?
Bu soruya karşılık veremeyen kerem kızları itekleyerek sınıfa doğru yönlendirir. Ders çok sıkıcı ilerlemektedir. Taki öğretmen Arya ve
Su diyene kadar .Öğretmen: Arya, Su orta kümenin en önüne geçin bakalım.
Arya ve Su aynı anda yessssss diye bağırdılar.
Öğretmen: türkçe dersinde türkçe konuşalım lütfen:)
Arya ve Su kıkırdayarak " evettttt" diye düzeltdiler.
Ama bir dakika oda ne! Eğer biz orta kümenin en önüne geçersek ki geçicez Kerem bizim arkamızda olacak dedi Su'yun kulağına fısıldayarak. Su kısa bir gülücük attı. Ama nasıl yanı Su Kerem den hoşlanmamış mıydı?
Yoksa ben mi Kerem den hoşlanıyordum .Peki Kerem kimden hoşlanıyordu??? Yoksa Su dan mı ,tabiki de hayır Kerem Su yu sevmemistiki.Su nun içinden.
Yoksa Arya da mı Kerem den hoşlanıyordu. Yok canım niye Arya Kerem den hoşlansın ki.Zil çaldı bir kaç dakika sonra Savaş çığlık atarak bağırıyordu. Kerem ve bütün sınıf Savaşın sesine doğru yürümeye başladılar. Savaşın merdivenlerden yuvarlandığı belliydi elleriyle kafasını sıkıştırmış "beyin ganaması geçiriyom galibaaaaa "diye olduğu yerde durup bağırıyordu. Bağırırken sesi gırtlaktan çıkıyordu. Ve çok komikti gülmemek gerekiyordu ama kızlar kendini tutamadılar ve güldüler. Kerem Arya ve Su yun güdüklerini görünce Arya ve Su ya dönüp ikisinde ikisinde bir tokat patlattı.tüm sınıf Arya ve Su nun nasıl bir tepki vereceklerini bekliyorlardı. Arya ilk önce bir adım geri sendeledi ve ayağını kaldırıp Kerem in burnuna bir uçan tekme attı. Su öyle kalaklamıştı. Ama bir şey yapması gerekiyordu. Su Kerem' e bir adım yaklaştı ,elini arkaya doğru gererek ve hızla Kerem in suratını hedef alarak osmanlı tokatını patlattı. Kerem in yanağında Su nun el izi, burnunda ise Arya nın ayak izi vardı. Tüm sınıf onlara dönüp" ooooooo " dediler. Arya onlara da bir tekme atmak istiyordu ama bunu yapmak yerini Su nun elini tutup oradan uzaklaştılar...
---------------------
İlk hikâye deneyimimiz. Beğenmenizi ve yorum atmanızı istiyoruz ve eğer beğendiyseniz lütfen arkadaslariniza tavsiye etmeyi unutmayın.
:D