Capitolul 2

222 11 0
                                    

Astazi incepe scoala abia asteptam sa ma iau la cearta cu toate curvele liceului si cu toti prosti care se holbeaza la mine in cel mai pervers mod posibil. Dar asta e liceul mai am si eu 2 ani si am terminat iar cand ma gandesc ca mama mai vrea SI facultate SI master ma ia cu rau. Cum sa faci atata scoala nu imi ajunge 12 ani de scoala? Ceasu meu suna de mai bine de 10 minute iar nu apuc sa incerc sa ma dau jos din pat ca mama intra val vartej si ma trage de mana jos din pat.
"Ce ai femeie?"
"Trezirea nu vezi cat e ceasu?"
"Ba da!"
"Nu zau?"
"Este estee 6:50. Ce naiba lasama sa mai dorm ca am timp liceul este la 9 ce naiba deja din prima zi!"
Nu mai spune nimic si pleaca. Pe la 7:20 ma dau jos din pat si ma duc la baie pentru a face un dus fierbinte, asa ca am stat pana la 8 acolo. Am iesit din dus si acum ma duc spre dressing.
Sa vedem sa vedeem! Imi iau o pereeche de pantaloni negri taiati, un tricou gri cu desene negre, conversi mei negri niste bragati cu tinte si o sapca. Parul mi lam lasat pe spate acesta fiind intins la placa si am coborat jos.
"Neata"
"Neata scumpo haide am facut niste clatite"
"Mersi mama"
Mananc si in timp ce ma intreptam spre usa il vad pe fratele meu coborand.
"Neata surioara!"
"Neata bro! Haide!"
"Ok"
"Pa mama!" salutam amandoi odata
"Pa!"
Intre timp imi iau geaca de piele din cuier, telefonul si cheile de la masina.
Am un Audi R8 negru si sunt mandra de el. Am castigat vreo 15 curse cu el. Urc in masina si pornesc in viteza iar fratele meu fiind in urma. Cum intru pe poarta scoli turez motorul pentru a putea fi observata. Cobor in masina si dau de...

Mafia e a mea!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum