Capitolul 3

217 14 6
                                    

Dau de gasca formata din Derek, Alina, Alex, Jack si Vio. Toti fac prte din mafie! Am mers in liceu si toate privirile sunt atintite spre noi. Si imi aduc aminte ca la sfarsitul anului trecut iam pus lui Jennifer (curva)
pudra ca sa ii ecplodeze in fata iar acum a venit momentullllllll!Imi opresc gasca si dau sa zica ceva dar ii opresc si arat spre Jennifer. Cand deschide dulapul ii explodeaza toata pudra in fata ea devenind fantoma.Cand sa intors toti au pornit in ras si nu mai zic ca noi eram pe jos la propriu. Cred ca am ras vreo 10 minute. Sa sunat si avem ora cu doamna diriginta DEFAPT 2. Am plecat ai sunt auper fericitaaa.
" HEI gasca diseara mergem in club ?"
" Sigur" spun toti
" Ok ne vedem toti diseara la 8:30 la culul Black Caffe"
" Ok"
Am plecat si imediat cum am ajuns acasa ma-m dus dunga in camera mea si ma-m pus in pat. Am dormit pana la 6. Mam dus la baie pentru a face un dus de o ora si acum sa vad cu ce ma inbrac. Miam ales o rochita neagra, niste tocuri de vreo 5 cm, parul lam ondulat putin la varfuri si machiajul lam facut cat mai natural!
Miam luat plicul in care am pus telefonul si cheile. Si cobor jos. Aolo dau de My Bro.
" Surioara da unde pleci?"
"Pana in club"
"Cu cine?"
"Cu gasca"
"Ok"
"Pa am plecat!"
"Pa"
Am plecat si in 10 minute am ajuns la club. Acolo am dat de gasca iar baieti destul de eleganti inbracati iar fete in rochi. Derek are niste pantaloni negri, o camasa alba, un ceas rosu, o curea rosie si niste pantofi visini oarecum. Jack are un costum in alb si negru. Vio o rochie mulata rosie pana la genunchi si Alina o rochita cu o palma deasupra geninghilor. Dar Alex sa plans ca el nu poate veni.
Am ocupat o masa si am comantat. Dupa o ora de stat la masa si de ras il vad cum Derek se ridica si se duce pe scena si logic ca ne cheama pe ring. A incrput sa cante "Ma ucide ea" si logic ca a venit la mine si nam ce sa zic chiar arata sexy si chiar ma mir ca are o voce superba. Dupa asta ma luat la un vals si dupa am dato pe hore si manele si populara pana pe la 2 noaptea. A platit Derek consumatia si am plecat fiecare spre casa. Wow chiar sa purtat dragut Derek cu mine in seara asta. Oare ma place? Hooo Eva ce faci lasa baiatul! Miam luat gandul si mam culcat.Deoarece a doua zi aveam liceu!

Mafia e a mea!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum