Děvko

15 2 2
                                    

Po cestě jsem písničky zesílila na hodně hlasito. Sluníčko mi i přes sluneční brýle nepříjemně svítilo do očí, do auta v té rychlosti pronikal otevřeným okénkem chladnější vzduch a dostával se mi do mých dlouhých vlasů, na kterých jsem měla nasazenou čepici. Cesta ke Kylovi trvala nějakých 30minut. Kyle je můj kluk, jsme spolu už rok a čtvrt, poslední dobou ale už je to spíš jen z zvyku, protože je přeci pohodlnější mít někoho, s kým jste si blízcí a znáte se, než být sám. Konečně jsem dorazila. Zaparkovala jsem do stínu, hned vedle Kylova auta. Zamkla jsem auto a šla jsem dovnitř. Jsem u něj doma pečená, vařená, takže už neklepu a nezvoním, chodím rovnou dovnitř. "Ahoj." Zakřičela jsem, ale nic, žádná odezva. "Kyle??" Stále nic. Šla jsem k němu do pokoje, měl zavřeno, to často nemá. Otevřela jsem dveře a doslova se mi zastavil dech. "Vypadni!!" Zařvala jsem na ní. "Dělej!!! A už se sem nikdy nevracej, slyšíš mě?!" Ona si jen vzala všechny svoje věci a běžela pryč, zabouchla jsem za ní dveře. "Děláš si ze mě prdel?!" Zařvala jsem na Kyla, on nic neříkal, jen ležel na posteli se sklopenou hlavou. Vzala jsem si tašku, kterou jsem u něj měla a začala jsem si balit věci, které jsem mu tam nechtěla nechat. "Co děláš?" Promluvil. "Co si asi jako myslíš, že dělám?!! Vypadám na to, že ti jdu vařit oběd?!" "Neblázni Beth, bylo to nevinný!" "Nevinný?! Děláš si ze mě srandu?!! Nevinný je, když dáš pusu mámě, ne, když šukáš nějaký děvky!!!" "Není to děvka." Ohradil se. "Ne? A co to teda je, když spí se zadanýma klukama?!" V tu chvíli už jsem měla zabaleno a odcházela z pokoje. "Nechoď nikam!" Rychle vstával z postele a oblékal si tepláky. "Beth!" Zakřičel za mnou, ale já byla rozhodnutá odejít a už se nikdy nevrátit. Obula jsem si boty a sahala po klice, v tu chvíli mě chytil za ruku, abych nemohla odejít. "Nesahej na mě!!!" Ostře jsem zakřičela a vytrhla se mu. "Nechoď nikam, prosím, Bethany, lásko, už se to nestane, přísahám!" "No to se teda nestane, protože s Tebou končím!" Zabouchla jsem za sebou dveře od auta a odjížděla od jeho domu. Kyle za mnou ještě něco křičel, ale já mu nerozuměla, ve zpětném zrcátku jsem akorát viděla, jak kopl do auta a odešel do domu.

Matte memoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat