Řítila jsem se ulicí jako blázen. Jediné, co jsem si přála bylo, aby už byl večer a abych konečně mohla jít k Marcovi a pořádně to rozjet! Celý zbytek dne jsem byla jen doma, otec pracoval na případu a matka byla v klubu s ostatními bohatými manželkami, snobárna. Jediný, kdo se o mně v témhle rodině alespoň trochu zajímá je Amy, přijde mi, že je víc má matka než ta biologická. Když bylo 18:00 rozhodla jsem se, že si půjdu dát vanu. Napustila jsem ji a všude kolem jsem si dala svíčky. Ležela jsem tam asi 3/4 hodiny a potom jsem se šla upravit a namalovat. Rozhodla jsem se vzít si černé body s holými zády a "plísňové" highwasted kraťasy, ze kterých mi vykukovaly kousky zadečku. Ani jsem se nenadála a zvonila u mě Kenzie a Jessica, které čekaly v taxíku. Vyběhla jsem z baráku a stihla jsem si ještě vzít do kabelky láhev medového Jacka danielse, o kterou se chystám podělit se svými kamarádkami. Přijeli jsme k obrovskému domu, plného lidí a šli jsme rovnou dovnitř. Už jsem zahlédla pár hochů, kteří by stáli za hřích, ale pořád to nebylo ono. "Jdu k baru holky, pak se tu někde sejdeme." Křikla jsem na holky přes hlasitou hudbu a zamířila si to ke zdroji. "Jedno martini prosím." Řekla jsem barmanovi, který pendloval mezi zákazníky. Hned jsem ho měla před sebou a podávala jsem barmanovi peníze. Chvíli jsem tam seděla sama, ale najednou mi barman podal další martini. "Já si nic neobjednala!" "To je pozornost od támhletoho pána." Osvětlil mi situaci barman a ukázal na kluka, který měl volné kraťasy a tričko Hollister. Kývl na mě a já pokynula skleničkou na zdraví. Neuběhlo ani půl minuty a ten kluk stál za mnou. "Jsem Marco." "Takže na Tebe tu dnes všichni pijeme?" "Ano, jsem hostitel, zítra mi bude 23. A jaktože tak krásná tvářička sedí na mé party sama na baru a skoro to vypadá, že se snad i nudí?!" "Asi jsem ještě nenarazila na nikoho, kdo by mě zabavil." "Tak pojď tančit." Řekl a sundaval mě z barové stoličky. Nezvládla jsem si nevšimnout, jak po mně slintal. Na parketu jsem začala tančit zády k němu a zadačkej jsem se mu třela o rozkrok. Jeho ruka mi přistála ze předu na vnitřní straně stehna a silně stiskla. Jeho prsty se začali dobývat výš pod mé kalhotky a potom do mě 2 prsty jemně vsunul. Vzdechla jsem a nebránila jsem se tomu. Prstil mě na parketě! Naštstí pro mě, na parketě bylo tolik lidí a všichni už ne zcela při smyslech, takže si toho nikdo nevšiml. Jeho prsty jezdily dovnitř a ven, nejdřív pomalu a potom zrychlovali. "Půjdeme nahoru do mého pokoje." Zašeptal mi do ucha a táhl mě ke schodům.
ČTEŠ
Matte memories
Storie d'amoreVždy dokonalá Bethany se začíná vymykat kontrole. Usedlý život americké smetánky, kterým žijí její rodiče, ji rychle omrzel. Po drsném rozchodu s přítelem pro Beth začíná etapa plná nespoutaného sexu, alkoholu a..však se vše v čas dozvíte.