İYİ OKUMALAR :)(: SELFURCULARIM !!!! (Medyada Selinin Kıyafeti Var Ve Bölüm Şarkısı ; Sertap Erener - Yanarım ŞebSel klibiyle =) )
------------
Furkan - yarından itibaren seçkinin yanında sekreter olacaksın. Selin Hanım ! deniz de benim yanımda olacak .
Selin - P-peki Furkan BEY ! ben eşyalarımı toplayayım o zaman
Furkan - tamam Selin HANIM !
---1HAFTA SONRA--
^^Furkanın Ağızından^^
Sabah Kalktığımda yanımda yine bir tane kadın vardı sonunda özüme döndüm be ! dünya varmış ! her gün magazinlere falan çıkıyorum ''Gecelerin Prensi Furkan ANDIÇ Geri Döndü'' diye başlıklarda gazatelere televizyonlara çıkıyordum tabii bundan memnun olmayanlar var babam ve tabii ki o sürtük (!) deniz ! işime yaramıyor değil ama işi bitince de siktir olup gitmesini bilecek ... haa bide selin o napıyor diyeceksiniz 1 haftadır konuşmuyoruz seçkinin yanında sekreter ne bok yiyorlar bilmiyorum ve artık umrumda da değil kıskanmıyor değilim sonuçta güzel kız , genç , kalçaları güzel -taktı bunlar kalçaya sjsjsjs- daha ne olsun yani denizde bunlardan ne var diyeceksiniz hiç bir şey yok kara kuru bi şey iye hala yanımda tutuyorum onuda bilmiyorum . yanımda ki uyanmadan giyinip çıktım eve uğrayıp duş aldım . aşağı indiğim de babamlar bide seçkinin babası ve seçkin selin vardı ne selin mi ?! hah tolgada geldi kadro tamamlandı !
Furkan - OoO bakıyorumda kadro tamam da selin sen hayırdır ?
Selin - sanada günaydın furkan yoksa gecelerin prensi mi diyelim ?
Furkan - aa sende mi duydun ? -Selinin yanına masaya oturur-
Harun - Ayşe Furkan'a servis aç !
Ayşe - tabii Harun Bey
Selin - duymamak mümkün mü furkan bey gazete , televizyonlar her yerde varsınız
Furkan - hadi ya
Harun - selin çok haklı furkan ne zaman evleniceksin ?
^^Selinin Ağızından^^
furkanla 1 haftaır konuşmuyorduk ne o arıyordu ne ben zaten umrumda da değildi ama furkan gerçek anlamda dengesiz furkanla sevgiliyken de böyleydi bazen iyi bazen kötüydü hatta bu yüzden sürekli kavga ederdik ayrılma sebebimizin bir tanesi de buydu aa evet bide beni aldatması . ya ALLAH aşkına ben aldatılcak kız mıyım ?! tamam kendimi beğenmiş değilimdir ama yani sürtüklerden daha güzelim ve o deniz orospusundan daha güzelim o kesin ben bunları düşünürken telefon çaldı seçkin arıyordu açtım konuştuk biraz sonra beni almaya gelicekmiş harun beyleri kahvaltıya gidecekmişiz sözde iş konuşmaya ben bilirim o işler sırf benle zaman geçirmek için yapıyor onuda anladım üzerime mini deri etek üzerine gri büstiyer giydim saçlarımıda açık bıraktım altımda deri topuklu ayakkabı birazda makyaj yaptım ve hazırdım çantamı alıp aşağı seçkinin yanına indim gelmiştik sofraya oturduk biraz işten konuştuk sonra bilin bakalım kim geldi emekli playboyumuz Furkan ANDIÇ ! 2 dk laf sokuşlarımızı yaptık daha sora babası öyle bir şey söyeldi *Şimdiki ZAMAN* ki furkanla ağzımızda ki çayları çıkartıp öksürük krizine girdik.
Furkan - yavaş gel istersen baba
Selin - kusura bakmayın ben öyle bi anda duyunca
Harun - önemli değil kızım . Furkan senin yaşındakiler çocuk bile yaptı sen hala lay lay lom peşindesin !
Furkan - çocuk yapmakta ne var canım
Seçkin - bencede zamanı geldi sen gelin adayı bakmaya başla furkan