7.Bölüm // Sezon Finali //

565 30 11
                                    

1.3K okuma olmuş sizlere çooook teşekkür ediyorum yirim sizi !! iyi Okumlara =) (Medya=Şebnem'in arkadaşı Aslı Enver !!)

SelFurcularım !!!!

-------

  Tolga - bizim verdiğimiz örneklere benzeyen bir kadın bulmuşlar bu ya-yakındaki sahilde Seline benzeyen kadın c-cesedi b-bulmuşlar .

^^Furkanın Ağızından^^  

Tolganın söylediği cümleyle donup kalıyorum yo yo olamaz o selin değl hayır ölmez o o olmaz o kadın selin değil yani umarım o değildir ! yoksa kendimi ömür boyu affetmem ! hala birbirlerine mal mal bakan tolgayla seçkinin yanından hızla geçip merdivenlerden 5 er 5 er atlayıp arabama bindim sahile varana kadar direksyonu o kadar sıkmışım ki arabadan inince fark ettim ellerimin içi bem beyaz olmuş sahile geldim etrafta 3-5 meraklı insan vardı olay yerini sarı şerit çekmişlerdi kimse girmesin diye 10-5 tanede polis vardı mantığım git dese de kalbim gitme o görüntüye katlanamassın diyordu ambulans varı içinde vücudu beyaz örtüyle kapatılmış kız vardı ya o selinse katlana bilir miydim ?! kenime o kadar çok kızıyordum ki ! yavaş yavaş yanına ilerliyordum sanki adım attıkça ambulans benden uzaklaşıyordu sonunda geldim yaklaşınca gördüm çarşafın bi tarafından sarkmış saçları vardı selinin saç rengine benziyordu hatta bel ki odur ! yanımda ki hemşire sorular soruyordu hiç birine cevap vermedim ellerimi çarşafa attım kalbim yerimden çıkacak gibi atıyordu yanıma tolgayla seçkin de geldi ''o mu'' diye soru sordular ama cevap vermeim yavaşça çarşafı açtım yüzü belli oldu bembeyaz suratıyla karşımdaydı dudakları morarmıştı ama o değildi ! o selin değildi ! o benim prensesim değildi ! o değildi! dünyalar benim oldu ! o benim hatunum değildii ! 

Seçkin - oh be o değil ! 

Hemşire - emin misiniz ?

Tolga - kardeşim yalan mı söylicez değil işte !

tolgayla seçkin konuşurken ordan ayrıldım otele yakın tüm sokakları aradım her taşın altına baktım yok yok yok ! hiçbir yerde yok ! sonunda sahile geldim oturdum düşünmeye başladım tam o sırada havai fişekler patlamaya başladı gökyüzünde aklımada ünüversitenin düzenlediği yeni yıl balosunda karşılaştığımız zaman geldi 

^^31 ARALIK 2014 ^^Furkanın Ağızından^^

bizim ünüversitenin düzenlediği baloya gelmiştik çocuklarla ünüversiteye gelen yeni kızda gelmişti galiba adı selindi . kızın adını bu arlar çok duymaya başladım güzel kız diye konuşuyorlardı erkekler hakkını yememek lazım güzel kız hele üzerinde mini üzerine yapışan elbisesiyle çok seksi gözüküyordu o sırda aramızda konuşuyorduk çocuklarla kalçalarını -bunlar sülalecek böyle sjsjsj-o sırada zor kız olduğunu falan söylediler iddaya girdik kız öpemessin dediler bende öperim dedim o zaman öp dediler . selin terasa çıktı bende arkasından sonra bizim tayfa arkadan geldi bende selinin kollarından çektiğim gibi dudaklarına yapıştım o sırada 2015 yılına girmiş olmalıyız ki havayi fişekler patladı .

^^31 Aralık 2016 ^^Şimdiki Zaman^^ Furkanın Ağızından^^

2016 yılına girmiştik . yeni yıla nasıl girersen hep öyle gidermiş ben yeni yıla selinsiz girdim inşallah bundan sonra selinsiz girmem . çünkü öyle bi gelenek vardı gevurlar işte ! şu anda tek dileğim selini bulmaktı ! ona sıkı sıkı sarılmak kokusunu içime çekmek burda oturup selinin hasretinden ölmek değil ! sinirle yerimden kalkıp bizim hastaneye gittim babam burdaydı hayırdır inşallah babam burda hemde yıl başı günü ;

Harun - nerdesin sen Hayvan Herif ?!

Furkan - baba sesini çekmem selin kayıp adamlarından yardım istiyorum !

İlk Ve Son Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin