Tittle:You're mine forever [eps 01]
Genre: [Highschool],happy,funny,romantic,sad(more), and otherCast:
Hero:
V@kim taehyung
Heroin:
You
Other Cast:
Bts
Exo
Snsd
Apink[#] kalau ade tambah cast akan diberitahu nnty..
So..enjoy my ff
[#]no pov's
Korang dengan kim taehyung a.k.a v.. dh lame kawan.. dari skola rendah lagi.. smpai skrang umur korang dh 16 tahun ^^ korang mmng bahagia la.. xde spe nk ganggu persahabatan korang..sbnarnye v ni dh lme pendam perasaan kat korng tpi die malu nk bgytau..die cume tunggu masa yng sesuai je...tpi setiap kali die nk bgytau msti ade je halangan.. sian kan [#] untuk pengetahuan korang..korang dngn v ni ank orng kaya.. appa korang dngn appa v berkongsi syarikat perniagaan..
Ada suatu hari ni..
[#]You pov's
Aq sedang menikmati makanan...kemudian..
"Y/n omma ngan appa ade ssuatu nk bgytau ni..harap y/n dpat terima keputusan omma ngan appa"
Aq merasa sesuatu yng x kne..tpi aq cube berlagak bertenang..
"Ape dia omma?"
"Kite kene pergi ke amerika.. sbb apa ade kerja yng perlu diselesaikan"
"Lah...tu je ke.. appa ngn omma pergi je la.. xpe.. y/n bole tidur rumah kawan..lgypun kawan y/n x berkira..paling lama pun seminggu je kan? Omma ngan appa pergi"Pfft xD..
"Y/n ... kite duduk sana menetap..omma minta maaf..klau kite balik sini pun..dlm beberapa tahun lgy.."
Air muka aq berubah serta merta..aq rasa nak nangis..
"Omma appa.. y/n dh kenyang"
Aq buat fake smile.. lalu beredar ke dlam bilik..aq menagis x berhenti... aq dengar omma mengetuk pintu dri kuar..aq segera mengesat air mataku.. lalu aku buka pintu..
"Y/n jngn sedih ye.. omma janji kite akn blik sni smule..omma tau kamu msti sedih nk tinggal kawan2 kamu..tapi omma ngan appa x boleh nk buat ape2"
Ye omma..dan paling sedih..nk tinggalkan v.. aq berkata di dlam hati..
"Y/n nk omma bgytau v ke? Atau y/n nk bgytau sndiri"
"Aniya..omma..y/n bgytau sndiri nnty.."
"Hmm..oklah..klau mcm tu.. flight kite pagi besok..kemas baju cpt"What?! Pagi besok?! Aq makin rasa sedih..aq baru nk spend time ngan v..tapi....hmm..
"Omma..knape cpt sngt??"
"Sbnarnye..omma ngan appa dpt tau perkara ni daripada bulan lepas..tpi kami sengaja x bgytau kamu..sbb tkut kamu sedih"Tapi omma bgytau skrang..lagi buat aq sedih...
"Hmm..omma.. boleh x y/n keluar? Y/n dh janji nk kuar ngan v petang ni.."
"Boleh.. jngn balik lmbat ye.. "
"Nae.."Air mata aq jatuh lagi skali...
[#] end pov's
Kelihatan v.. sdang bersiap..dngn happy nye...
"Harini aq nk luahkan perasaan aq kat y/n.. x kira la..ape jadi pun"
V Sengih sorang2 dpan cermin..
Kyeopta taehyung"Haishh..aq ni dah angau ke?"
Pastu die ktawa lak..haishh sah..angau ngan y/n.. haha pfft xD
[#] NO pov's
Korang keluar ngan v petang tu.. pergi kat taman..
"Err...emm.. y/n.. sye ade something nk bgytau ni" sambil tersengih-sengih..tapi muke korang serious je..
"Ape die?"
"Y/n xde mood ke?awk x sihat ke? Mian sye ajak kuar..awk nk blik ke? Sye boleh antar "
"Aniya..gwencahanayo.. saya ok la..haha" korang sedikit ketawa ngan v ni.."Aishh..comelnye y/n ni ketawa..rasa nk cubit je pipi die ::>_<:: " v ckp dlm aty
"knape awk tngok sye camtu?Awk nk ckp ape tdi?"
"Eh?" V garu kepala die yng x gatal..sbb nk cover malu..
"Aishh..v.. knape ni? Ckp la.."
"Y/n... saranghae!"Korang terkejut..korang ingt nk bgytau v pasal korang nk pindah ke amerika.. tpi korang xnk rosakkan mood happy v ..jadi korang nak rahsiakan..smpai v tau sndiri nnty..
"Nado.." korang pun sukakn v slame ni...
V plak terkejut..pfft xD
"Sye x slah dngr ke?"
"X.."
"Yehet!" *pinjam ayat sehun jap daaa*
Korang snyum fake..
V trus peluk korang..korang nangis snyap2 kat bahu v...mse v peluk korang... v x perasan yng korang nangis..Keesokan harinya...
Bersambung
Abaikan typo
Harap best ye chingu!
Mungkin lmbat update eps 2 sbb skola..huhu