Ertesi gün kız şehre inmeyi karar verdi.Çünki birkaç bilgi öğrenmek için şehrin içinde dolaşıyordu.Gözünü bir kapıt ilişti bir baktı ailesinin ölü raporu.Kızın hayatı yıkıldı ormandaki evine giderken yolda bir mektup rastladı evinin kapısının üstünde bir fotoğraf vardı bu fotoğrafta ise ailesinin ölü fotoğrafı yani karnına bıçak saplanmış anlından kan akan bir fotoğraf.Joule o anlık bir şoka girerek arkadaşını aradı arkadaşı meşgule aldı ve joule hayatına kendi başına devam etti yolda bulduğu iki mektubu da açtığında birinde "E" harfi diğerinde ise "N" harfi vardı bu bir mesaj olabilir diye düşünürek bütün mektupları sabırsızlıkla bekledi o mektuplarda ise küçük küçük günlükler vardı.Bu günlüklerde ise korkunç bilgiler anlamlı anlamlı korkunç bilgiler vardı sözler vardı.Gece oldu ve kız uyumaya karar verdi rüyasında ise annesi ve babası ona mesaj vermeye çalışıyordu kaç burlarda kaç hayatını kurtat gibisinden imalı imalı sözler söyledi ve kız ter içinde uykudan yaklışık gece saat 4 e geliyordu ter içinde uyandı ve ormana çıkıp hava almayı tercih etti.Etrafından delice sesler gelmeye başladı.Kız ne olduğunu şaşırdı ve korkudan eve girdi.
Diğer bölüm 1 gün sonra gelecek okuduğunuz için teşekkürler💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Günlük
HororHergün peşpeşe gelen gizem dolu bir günlük ve bu günlüğü yollayan kişinin gizemi