v Brumbalově pracovně

14 3 0
                                    

Šli teda k Brumbálovi do pracovny. Brumbál je vyzval aby šli dovnitř a tak šli. Bylo tam docela dusno ale jinak to tam vypadalo jako včera. Ale Brumbál byl nějaký jiný. Měl na sobě jiný hábit. Byl tlustý jako na zimu. A byl takový zelenofialový to bylo divný Brumbál ještě nikdy nezměnil svůj hábit. Čím to bylo? Že by se změnil úplně?ale proč? Proč by měnil svůj hábit a zrovna teď?!? ,,ahoj Harry co potřebuješ?" ,, No pane profesorem totiž všimli jsme si že Hagrid zmizel a tak se jen chceme zeptat jestli o tom něco víte? " ,,A taky jsme viděli obrovského skvorejše na kraji lesa!" přidala se Hermiona. Ano, ano o tom skvorejšovi vím Hagrid ho propustil aby nám vyžíral žabi. Ale to že je Hagrid pryč o tom nic nevím! ",,Vždyť se tam svítí!" ,,To ano pane profesore ale zrovna jsme se za ním chtěli jít podívat a zjistili jsme že doma není. ,,Hmm, jdeme se tam tedy podívat! " Šli kolem černého jezera az k Hagridově hájence. Tam se potom zastavili a Brumbál zaklepal na dveře se slovy ,, Hagride otevři nám to jsme my!" nic se neozvalo tak Brumbál použil kouzlo ,,alohomora" a dveře se s cvaknutim otevřeli. Bylo to divný. Nikdy ještě neměl strach jít k Hagridovi do hájenky. Bylo to jako ještě nikdy .

Válka Harryho PotteraKde žijí příběhy. Začni objevovat