Brumbál vstoupil jako první. Potom Harry po něm Ron a nakonec Hermiona. Hagrid ležel na zemi. Co se mu stalo? Kdo by chtěl Hagrida zabít? Na co by někomu bylo to kdyby Hagrid umřel? ,, Pane profesore?" zeptala se potichoučku Hermiona,, nemyslíte že je třeba mmmmrttvý?" ,,Ne, Hermiono, nemyslím že by byl mrtvý." ,, Myslím že je jen omráčený." ,,Ale pane profesore " zeptal se tentokrát Harry,, kdo by chtěl Hagrida zabít? " ,,To nevím Harry, ale Myslím že to někomu udělalo obrovskou radost , podívej!" Na zemi ležel Raddlův prsten. ,,Harry ty ani nevíš jakou má tohle cenu!",, Je to totiž možná jeden z Voldemortových vitealů!" Pane profesore, to znamená že to co teď držíte ve své ruce je část Voldemortova mozku?",,Hermiono jak ty to víš?" No četla jsem o tom"odpověděla jakoby to nic nebylo.,,Je to vzácná věc, protože Voldemort uměl černou magii a proto ze své mysli udělal malinkaté kousýčky které pak dal do věcí!"jako vždy odslabikovala z učebnice Hermiona. Pane profesore na co by někomu bylo dobré kdyby Hagrid umřel?",, Je to zvláštní, to musím přiznat ale teď musíme Hagrida dopravit na ošetřovnu!" Byl to hodně těžký úkol protože Hagrid je napůl obr ale nakonec i když mnohokrát spadli se jim to podařilo.....
ČTEŠ
Válka Harryho Pottera
FantasyTento příběh je o tom, že Harry jede do Bradavic a bojuje s Voldemortem.