OKUL

10 3 0
                                    

Tenefüste tekrar kantine gittik.Sıra doluydu her zamanki gibi kantin sırasına ben girecektim.Sıraya girdim. OHA okuldaki herkes sıraya girmiş olmalı ki nefes dahi alamıyordum PES diye bağırdım Selin'in yanına doğru giderken.
Arkamızı döndüğümüz anda BORA dene şu ukala çocuk damladı yanımıza "kızlar isterseniz sizin için sıraya girebilirim"dedi sırıtarak.Zaten sıra dolu diye sinirliydim içimden"tamam sakinim sakinim"derken elimi omzuna attım ve "bak çocuk istersen şansını hiç zorlama hemen UZA "dedim.Arkasını döndü ve hiç bir şey olmamış gibi devam etti.Bizde hemen sınıfa çıktık.Zaten az sonra zil çaldı.Bir sonraki ders BİYOLOJİ ' ydi. Bu derside pek sevdiğim söylenemezdi hâlâ Bora ile oturuyordum. Birazdan Bora geldi oturdu ve elindeki çubuk krakeri göstererek "ister misin ?" dedi. İçimden 'Allah'ım sen bana yardım et 'dedim sonra döndüm ve "şu anda en çok ne istiyorum biliyor musun?" dedim sinirden dişlerimi yerken. Yüzündeki şapşalca ifadeden bunu bilmek istediğini anladım ve "sana ağız burun dalmayı"dedim ve sonra önüme döndüm.Güldü ve "a a çok ayıp senden böyle bir şey beklemezdim...cici kız" dedi kendimi tutamıyordum sinirlendim ayağa kalktım yakasını tuttum ve "birincisi benden her şeyi bekle ikinciside ben CİCİ KIZ değilim" diye bağırdım. O sırada hoca geldi ve "hoop çocuklar n'apıyosunuz siz ayrılın bakim " dedi."pardon hocam" dedim sessizce ikimizde oturduk önüme döndüm kulağıma doğru yaklaştı ve "pardon hocam"dedi sesimi taklit ederek. Sinirden tüm dişlerimi yiyordum. Çareyi onu takmamakta soru ve sıkıştırmalarına cevap vermemede buldum bir süre sonra kendiside pes etti. Rahatlamıştım.

Sensiz Olamayan Bir Adet BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin